psychologia - wyzsza uczelnia

1. Data: 2000-07-04 05:36:50

Temat: psychologia - wyzsza uczelnia
Od: "~anon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszcie pare slow o nauce psychologii na dwoch warszawskich
uczelniach: UW i UKSW.
Którą polecacie? Jakie roznice? Na co/kogo uwazac?;)
bs

1. Data: 2000-07-04 08:07:02

Temat: Re: psychologia - wyzsza uczelnia
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: ~anon <b...@p...onet.pl>

> Napiszcie pare slow o nauce psychologii na dwoch warszawskich
> uczelniach: UW i UKSW.
> Którą polecacie? Jakie roznice? Na co/kogo uwazac?;)
> bs
Polecam Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w W-wie, nie ma porównania.

Pozdrawiam serdecznie
Monia

Tutaj moze znalesc sie Twoja reklama szczegoly http://www.promocja.kki.pl
Krakowski Komercyjny Internet http://www.kki.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-04 08:21:31

Od: ewa <E...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bujak wrote:

> From: ~anon <b...@p...onet.pl>

> Polecam Szko3ę Wyższą Psychologii Spo3ecznej w W-wie, nie ma porównania.

czesc:)))
przepraszam za dyletanckie pytanie ale: czy to jest szkola prywatna? jesli
tak ile m.w. sie placi? sa egzaminy wstepne?
mozesz mi udzielic takich podstawowych informacji?:)))))

pozdr.
ewa

--

mailto:p...@s...com.pl

1. Data: 2000-07-04 08:35:25

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: ewa <E...@s...com.pl>

> [...]
> tak ile m.w. sie placi? sa egzaminy wstepne?
> mozesz mi udzielic takich podstawowych informacji?:)))))

Wszystkie informacje znajdziesz na stronie www.swps.edu.pl
Tak, to szkola prywatna utworzona przy Polskiej Akademii Nauk. Niezwykle
nowatorska i fantastyczni prowadzacy.

1. Data: 2000-07-04 15:02:30

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jul 2000, Monika Bujak wrote:

> Polecam Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w W-wie, nie ma porównania.

Owszem, nie ma porownania - nie dorasta do piet UW :)

1. Data: 2000-07-04 16:29:47

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz K. Grzeca <m...@s...mimuw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.21.0007041404150.532-100000@cerro
_torre.pl...

> Owszem, nie ma porownania - nie dorasta do piet UW :)

Chętnie posłucham argumentacji. Jeśli chodzi o porównanie wyższych uczelni w
Rzeczpospolitej, to czytałam, że SWPS trzyma się całkiem mocno. :) Natomiast
z moich informacji wynika, że wykładają tam znani profesorowie (Jarymowicz,
Wojciszke, Kurcz, Doliński, Kofta, Nęcka, Strelau), a dodatkowo uczelnia
posiada własne biblioteki i ze zdobyciem stosownej lektury kłopotów nie ma.
Poza tym SWPS otrzymała ostatnio akredytację, co chyba mówi samo za siebie.

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-07-04 18:07:48

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Diana <a...@a...net>

> [...]

ma.
> Poza tym SWPS otrzymała ostatnio akredytację, co chyba mówi samo za

Do znanych nazwisk już bez tytułów mogę dołaczyć - Reykowski, Bralczyk,
Łukaszewski, rewelacyjna Krystyna Drat-Ruszczak, Mellibruda i wielu wielu
innych.
Pomimo niedogodności (siedziba zostanie oddana prawdopodobnie dopiero w
przyszłum roku) zajęcia są rewelacyjnie ciekawe.

Wszystkiego teoretycznego można dowiedzieć sie na stronie szkoły. Adresik
podawałam, ale mogę jeszcze a co mi tam www.swps.edu.pl.
Wiedza wkładana w tej szkole do glówek jest piekielnie blisko życia. Znajomi
po UW twierdzą, że wkuwali zupełnie zbedną teorię z minimalną dawką
praktyki.

Jak interesują kogoś ploteczki to zapraszam na priva. A może ktoś tu jest
związany w jakiś sposób z SWPS??

Pozdrawiam serdecznie
Monia

Tutaj moze znalezc sie Twoja reklama szczegoly http://www.promocja.kki.pl

1. Data: 2000-07-04 19:53:27

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca napisał:

> Owszem, nie ma porownania - nie dorasta do piet UW :)

Jakies argumenty ??? :)))
Ja mam porównanie - dzienne prawo na UW i zaoczna psychologia kliniczna na SWPS -
Naprawdę
pod wzgledem wykładów, ćwiczeń i seminariów, organizacji dydaktyki - UW tylko w
porywach
osišgał poziom SWPS. Warunki lokalowe w nowym budynku wydziału prawa sa swietne (na
Krakowskim Przedmiesciu były tragiczne), ale SWPS kupił jakies budynki na Pradze i je
remontuje.

pzdr
Greg

1. Data: 2000-07-04 20:05:39

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bujak napisał:
> From: Diana <a...@a...net>
>
> Do znanych nazwisk już bez tytułów mogę dołaczyć - (...)
> Łukaszewski,
Jak dla mnie, w mojej długiej karierze studenckiej - czempion wagi supercięzkiej w
rankingu wykładowców :)))
(no może Modzelewski z prawa na UW mógłby mu podskoczyc :)

rewelacyjna Krystyna Drat-Ruszczak,
Eh, ją to trzeba zobaczyć i usłyszeć osobiscie - żeby zrozumiec :)))))))))))))

> Jak interesują kogoś ploteczki to zapraszam na priva. A może ktoś tu jest
> związany w jakiś sposób z SWPS??
Yhy ! :))

Greg

1. Data: 2000-07-04 20:36:32

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Dziewulski wrote:

> rewelacyjna Krystyna Drat-Ruszczak,
> Eh, ją to trzeba zobaczyć i usłyszeć osobiscie - żeby zrozumiec

Hue, hue...:) Znam takich, ktorzy jej nie trawia...

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz W pewnym sensie to ja mam

Staż podyplomowy
Życie jest jak papier toaletowy... bary
Starość nie radość :-(
kolczyki i tatuaże