Re: ptasi móżdżek?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ptasi móżdżek?
Date: Sat, 25 Jul 2015 11:49:56 -0500

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:55b3ba78$0$2203$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Opatronk...

Że co? :-)

> podmień sobie latanie, na dwunożne podskakiwanie.

A po co?

> Misiu - polecam zapoznać się z paradoksem Moraveca.

My tu nie rozmawiamy o komputerze czy robocie lecz
o ptakach... Co z tego że w AI łatwo jest implementować
to czy tamto? To nie jest tematem wątka...
Komputery i procesory powstały od początku aby
pomagać człowiekowi w zadaniach "inteligencji"
a nigdy nie działały w sferze sensoryczno-motorycznej.
Więc jest w tej dziedzinie duzy niedorozwój :-)

> Posługujesz antropomorfizmem z niezdarnością
> plebana ze średniowiecznej wiochy.

Popracuję nad tym, dzięki za konstruktywne uwagi ;-)