Re: pu-erh

Data: 2002-10-18 11:16:05
Temat: Re: pu-erh
Od: "Yaga" <R...@p...fm>

Użytkownik "Rosa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aooov1$rdb$2@news.tpi.pl...

> Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie
wypowiedziec
> cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

Piję namiętnie w ilościach hurtowych ponad pół roku :) i nic :)
Ale ponoć niektórzy chudną - znajoma mojej mamy schudła koło 5kg, tylko
ponoć piła jej naprawdę bardzo dużo. Może za mało piję?
Ważne jest, żeby kupować oryginalną, a nie tanie podróbki.
Ponoć najlepsza jest sprowadzana bezpośrednio w takich kostkach. I taką
własnie piję. I piję też taką kupowaną w sklepach z herbatą na wagę - są
różne smaki.
Aha, i smak na poczatku jest okropny,ale można się przyzwyczaić :)

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE