pu-erh

1. Data: 2002-10-18 10:55:23

Temat: pu-erh
Od: "Rosa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie wypowiedziec
cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2002-10-18 11:16:05

Temat: Re: pu-erh
Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rosa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie
wypowiedziec
> cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

Piję namiętnie w ilościach hurtowych ponad pół roku :) i nic :)
Ale ponoć niektórzy chudną - znajoma mojej mamy schudła koło 5kg, tylko
ponoć piła jej naprawdę bardzo dużo. Może za mało piję?
Ważne jest, żeby kupować oryginalną, a nie tanie podróbki.
Ponoć najlepsza jest sprowadzana bezpośrednio w takich kostkach. I taką
własnie piję. I piję też taką kupowaną w sklepach z herbatą na wagę - są
różne smaki.
Aha, i smak na poczatku jest okropny,ale można się przyzwyczaić :)

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2002-10-18 11:17:41

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie
wypowiedziec
> cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

Moja znajoma to pije. Mnie czestowala. Po niej nie widze zadnych efektow jak
na razie, ale ona dopiero od miesiaca to stosuje, wiec wszystko moze sie
wydarzyc. Ja natomiast stwierdzilam na sobie, ze dobrze wplywa na trawienie.
Smak ma nijaki, ale po ciezkostrawnym obiedzie jest ok.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-18 11:24:37

Od: "Maja" <m...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wątek poruszany w ilościach ogromych na grupie 'dieta'.

pu-erh nie ma działania dla każdego odchudzającego, tylko ponoc pomaga w
pozbyciu się _nadmiaru_ tkanki tłuszczowej, jak ktoś 'z przeproszeniem'
szczupły kce być szczuplejszy, to ta herbatka nie pomoże, bo ona pomaga w
utrzymaniu 'optymalnego' poziomu tłuszczu.
[ponoć]

pzdr.

ja

ps. ja akurat smak pu-erh uwielbiam :)

1. Data: 2002-10-18 11:26:38

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rosa wrote:

> Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie wypowiedziec
> cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

Odchudzające to będzie miała jak będziesz ją piła zamiast jeść ;) Ale za
to jest bardzo smaczna. Piję ją regularnie i nie zauważyłam żadnych
efektów negatywnych.

Dorota

1. Data: 2002-10-18 11:33:54

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak to wyglada wagowo , ale ubylo mi jakies 3-4 cm w biodrach i
> troche w udach bo spodnie ze mnie spadaly.

Wow! Zachecilas mnie. Jednak sobie kupie :)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-18 11:35:39

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie
wypowiedziec
> cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

A ja schudlam!
NIgdy nie mialam nadwagi, mam prawidlowy BMI, pilam ja przez miesiac dwa
razy dziennie i schudlam.
Nie wiem jak to wyglada wagowo , ale ubylo mi jakies 3-4 cm w biodrach i
troche w udach bo spodnie ze mnie spadaly.
Aha i nie odchudzalam sie oczywiscie:)
Sama ta herbatka tak na mnie podzialala.
Teraz przestalam ja pic bo pachnie paskudnie i przestalam chudnac.

Kaska

1. Data: 2002-10-18 11:44:17

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Szeliga wrote:

> Odchudzające to będzie miała jak będziesz ją piła zamiast jeść ;) Ale za
> to jest bardzo smaczna. Piję ją regularnie i nie zauważyłam żadnych
> efektów negatywnych.

Też piję i nawet nie wiedziałam, że jest odchudzająca. To samo z zieloną
herbatą. Dziwnie mi się wydaje, że odchudzająca mogłaby być tylko
herbata tak droga, że nie starczyłoby kasy na żarcie ;-)

Krycha

1. Data: 2002-10-18 11:52:35

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wow! Zachecilas mnie. Jednak sobie kupie :)
> Kruszyna

No poczekaj:)
Jak widze te wszystkie posty ze nie odchudza to sie zaczymnan zastanawiac
czy nie powinnam czasami isc do lekarza:)
A jakby cos to kupowalam herbatke BioActive.
I przy okazji polecam sypkiego Rooibosa z tej firmy.
Pachnie mocniej niz inne Rooibosy... miodzio, pycha.
I podobno wymiata wolne rodniki:)

Kaska

1. Data: 2002-10-18 12:02:50

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widze te wszystkie posty ze nie odchudza to sie zaczymnan zastanawiac
> czy nie powinnam czasami isc do lekarza:)

Moja druga znajoma pije i schudla 9 kilo, a wcale nie byla "puszysta". Moze
cos w tym jest? Tylko ze ona diete zdaje sie tez stosuje.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

Krak