Re: puchnięcie szyi i dróg oddechowych?

Data: 2008-02-14 22:42:08
Temat: Re: puchnięcie szyi i dróg oddechowych?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

La Luna wrote:

> O ile chodzi o uczulenie na gliste.
> Bo obecnosc silnej inwazji glist moze takze objawiac sie powstaniem lub
> silnym mnasileniem takze nadwrazliwosci na rozne inne alergeny.

jakoś nie wydaje mi się, aby inwazja akurat glistą ludzką mogła wywołać
akurat jeden taki obserwowalny objaw. Prędzej pacjentka przeżyłaby pewnego
dnia przygodę życia w toalecie.

Easy, glistnica jest naprawdę bardzo, bardzo rzadka w Polsce, chociaż
mnóstwo laboratoriów daje fałszywie pozytywne wyniki. Jakoś nigdy nie
słyszałem aby ktokolwiek z tych osób leczących glisty wykryte w
laboratoriach znalazł pasożyta w kale. No, jeden, dwa przypadki... reszta
to błędne interpretacje.

Natomiast grzybek owszem, może powodować (i pewnie to robi) różne dziwne
rzeczy. Trzymajmy się najpierw naprawdopodobniejszych wersji, potem może
glistnicę przeróbmy.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl Nie jestem lekarzem .