pumpkin pie

1. Data: 2000-10-09 18:40:43

Temat: pumpkin pie
Od: "beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos wie jak zrobic taki placek? Sorry, jesli juz była o tym mowa, ale
nie moge znalezc....

1. Data: 2000-10-10 01:18:42

Temat: Re: pumpkin pie
Od: "afc" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

beta wrote in message <8rt3ct$71b$1@news.tpi.pl>...
>moze ktos wie jak zrobic taki placek? Sorry, jesli juz była o tym mowa, ale
>nie moge znalezc....

Amerykanie przewaznie jedza pumpkin pie na Dzien Dziekczynnienia..... Dzieki
Bogu to swieto jest tylko raz w roku.
F.

1. Data: 2000-10-10 03:48:44

Od: "beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik afc <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rtr0r$2o8i$...@n...news.prodigy.com

1. Data: 2000-10-10 03:56:55

Od: "afc" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

beta wrote in message <8ru3gg$h5n$1@news.tpi.pl>...

>Użytkownik afc <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:8rtr0r$2o8i$...@n...news.prodigy.co
m...

>ale

>Dzieki

wiem...jesli chcesz koniecznie przepis na to obrzydlistwo dam Ci go jutro..
F.

1. Data: 2000-10-10 06:03:55

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

daj koniecznie.........
z checia bym taki skonsumowala!

1. Data: 2000-10-10 19:35:56

Od: "beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik afc <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ru4af$2v52$...@n...news.prodigy.com

1. Data: 2000-10-11 02:10:04

Od: "afc" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

beta wrote in message <8rvr0c$akd$1@news.tpi.pl>...

>Użytkownik afc <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
Przepis na pumpkin pie wg. Marthy Stewart, najwiekszego autorytetu
kulinarnego w USA

1 dynia o wadze ok1.5 kg
4 rozmacone jajka
1/2 szklanki miodu
1/4 szklanki melasy
1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki slodkiej smietanki kremowki
1/2 lyzeczki imbiru
1/2 lyzeczki cynamonu
1 lyzeczka soli

pokroic dynie, usunac pestki. Gotowac na parze ok 2-30 minut lub az bedzie
miekka. Lyzeczka wybrac miazsz ze skorupy. Lekko ostudzic. Zmiksowac w
malakserze na gladka mase. Odmierzyc 3 szkalnki pure z dyni. Zmieszac z
pozostalymi skladnikami. Wlac do foremki wylozonej ciastem ( podaje przepis
na mase a nie na ciasto na paja, to kazda gospodyni albo sama zna albo
kupuje gotowe ciasto ) Piec w goracym piekarniku ok. godziny, az sie masa
zetnie. Ostudzic. Przed podaniem przybrac bita smietana.
Smacznego...brrr
F.

1. Data: 2000-10-13 03:30:45

Od: "beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik afc <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8s0id1$5i60$...@n...news.prodigy.com

> [...]
> Smacznego...brrr
> F.
>
> Wielkie dzięki, zaraz (no, może za jakieś dwie godziny, kiedy otworzą
sklep) pędzę po dynię i robię ciasto. Potem zjem i napiszę jak było.

beta
P.S. Mam nadzieję, że może być kruche ciasto? Pewnie okazałam się złą
gospodynią......

1. Data: 2000-10-18 19:35:07

Od: "Bob Gallagher" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Beta,

Cie maz Pumpkin na puska w Polce? Przepraszam, ja nie tak dobrze pisze po
polsku.

Tamara

1. Data: 2000-10-19 19:20:42

Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@c...supernews.com>,
"Bob Gallagher" <r...@r...com> wrote:
> Beta,
>
> Cie maz Pumpkin na puska w Polce? Przepraszam, ja nie tak dobrze
pisze po
> polsku.
>
> Tamara

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Paprykarz
Miesko gotowane
Folia aluminiowa
żurawina
Nieco szokujący artykuł o unijnej masarni