Re: pure pore fection - avon

From: "Magda" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pure pore fection - avon
Date: Sun, 19 Sep 2004 12:34:38 +0200
Sender: m...@p...onet.pl@studio.clubnet.pl

>mam zamaiar potestowac PureZone

Pure zone odradzam, obecnie jestem na etapie testowania i nie podoba mi sie
efekt jaki daja te kosmetyki. Mam tonic i kremik z tej serii. Napewno w moim
przypadku nie daja efektu matowienia :( Kiedys uzywalam Garniera taki kremik
matujacy i byl bardzo fajny (chyba wroce do niego), żel do mycia twarzy
(taki w niebieskiej butelce) tez byl fajny. Dla mojej miesznej skory chyba
najlepszy to byl normaderm, ale niestety jak dla mnie na co miesiaczny
wydatek to ten kremik jest za drogi.

Pozdrawiam,
Magda