pure pore fection - avon

1. Data: 2004-09-17 15:09:48

Temat: pure pore fection - avon
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Uzywala moze ktoras z Was produktów z tej serii?
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-09-18 07:22:04

Temat: Re: pure pore fection - avon
Od: "Magda" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Używałam kremu do mycia twarzy jeszcze ze starej szaty graficznej(tej
zielonej).
Był rewelacyjny!!
Niestety w nowej serii jest tylko żel do mycia twarzy, też dobry ale nie aż
tak jak
ten poprzedni.

Pozdrawiam, Magda

1. Data: 2004-09-18 09:59:20

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-17 17:09, Użytkownik Magda napisał:

> Witam,
> Uzywala moze ktoras z Was produktów z tej serii?

Kupilam sobie zestaw: plyn do mycia twarzy, tonik i krem-gel.
Plyn do mycia twarzy byl beznadziejny, pachnial jakos tak nieciekawie,
wrecz mozna powiedziec ze smierdzial, tonik nic szczegolnego, lepiej
jednak na pory dziala Clinique z serii 3-kroki (jak dla mnie super) alew
krem-gel jest calkiem fajny. Ale ja nie mam jakich powaznych problemow z
porami ani przetluszczaniem sie twarzy wiec mi pasuje. Ladnie matuje
strefe T i nie wysusza pozostalej czesci twarzy.

pozdr

1. Data: 2004-09-19 04:54:29

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał
> krem-gel jest calkiem fajny. Ale ja nie mam jakich powaznych problemow z
> porami ani przetluszczaniem sie twarzy wiec mi pasuje. Ladnie matuje
> strefe T i nie wysusza pozostalej czesci twarzy.

Rzeczywiscie matuje calkiem fajnie, ale moj i tak lezakuje na polce za
zapach :/ Taki "odswiezaczowo-toaletowy" - straszny, nie wiem czy ten
poprzedni tez mial taki zapach.

1. Data: 2004-09-19 10:06:16

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej!
> Używałam kremu do mycia twarzy jeszcze ze starej szaty graficznej(tej
> zielonej).
> Był rewelacyjny!!

Mialam ten sam krem i mam zupelnie inne odczucia. Beznadzieja taka, ze nawet
za darmo bym nie wziela nowej serii, bo nie wierze, ze jest lepsza. W ogole
juz sie nie dam nabrac na achy i ochy konsultantek.

Kalina, z awersja do Avonu.

1. Data: 2004-09-19 10:27:28

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-19 06:54, Użytkownik Tusinka napisał:

> Rzeczywiscie matuje calkiem fajnie, ale moj i tak lezakuje na polce za
> zapach :/ Taki "odswiezaczowo-toaletowy" - straszny, nie wiem czy ten
> poprzedni tez mial taki zapach.

no tak zapomnialam dodac ze zapch moze odstraszyc... :/
ja znosze ta niewygode dzielnie i uzywam, ale nie wiem czy jak skoncze
to jedno opakowanie to do niego wroce, mam zamaiar potestowac PureZone
albo VisiblyRefined i wtedy wybore cos przy czym zatrzymama sie na
dluzej. Seria z avonu jest dla mnie na 3.
Nie narzekam, ale znam kosmetyki w zblizonej cenie, ktore i pachna i
dzalaja lepiej :)

pozdr

1. Data: 2004-09-19 10:34:38

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>mam zamaiar potestowac PureZone

Pure zone odradzam, obecnie jestem na etapie testowania i nie podoba mi sie
efekt jaki daja te kosmetyki. Mam tonic i kremik z tej serii. Napewno w moim
przypadku nie daja efektu matowienia :( Kiedys uzywalam Garniera taki kremik
matujacy i byl bardzo fajny (chyba wroce do niego), żel do mycia twarzy
(taki w niebieskiej butelce) tez byl fajny. Dla mojej miesznej skory chyba
najlepszy to byl normaderm, ale niestety jak dla mnie na co miesiaczny
wydatek to ten kremik jest za drogi.

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-09-19 10:55:25

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-19 12:34, Użytkownik Magda napisał:

> [...]
> (taki w niebieskiej butelce) tez byl fajny. Dla mojej miesznej skory chyba
> najlepszy to byl normaderm, ale niestety jak dla mnie na co miesiaczny

Bede pamietac ze mi odradzasz, tak samo jak dzieki ze przypomnialas mi o
serii Garniera.
Ja po moich i siostry testach doszlam do wniosku ze jednak musze sama
sprawdzic czy dla mnie kosmetyk jest ok czy nie. Z siostra udaje nam sie
tak ze w 90% to co uzywamy jak dobre jest dla mnie to ona juz moze nie
kupowac bo jej moze zaszkodzic albo poprostu nie zadziala :)
pozdr

1. Data: 2004-09-20 13:28:15

Od: "Kruszyzna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Uzywala moze ktoras z Was produktów z tej serii?

Używałam jeszcze te ze starszej serii. Żel do mycia twarzy mogę polecić. Krem
do twarzy miał być matujący. Krzywdy mi nie zrobił, zużyłam cały, był bardzo
wydajny, natomiast nie matował zupełnie i nic też szczególnego nie wyczyniał.

Krusz.

1. Data: 2004-09-20 14:01:50

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina <k...@w...pl> napisał(a):
> Mialam ten sam krem i mam zupelnie inne odczucia.

wg mnie ten krem do mycia twarzy bardzo dobrze oczyszczał skórę.

>Beznadzieja taka, ze nawet
> za darmo bym nie wziela nowej serii, bo nie wierze, ze jest lepsza.

czy lepsze, to nie wiem, ale na pewno inna. poprzednia była oparta na
zielonej glince - obecna na kwasach.

Aknefug - oxid 3%
Może ktoś mi pomoże?
konturówka do powiek