pustynnik

61. Data: 2005-02-13 22:37:45

Temat: Re: pustynnik
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Koty sa jak ludzie, pamiętliwi, przekupni, złosliwi i dbajacy tylko o
> własny interes.Dlatego zwiazek człowieka z kotem jest taki uczciwy,
> Zwiazek człowieka z psem opiera sie na wyzysku psa.Kot nie pozwoli
> się wykorzystac chyba że...mu się to opłaci. Tak że KOTY GÓRĄ :)
hehe
jedyne co dobre w kotach
to ich futerko
:PPPPPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

62. Data: 2005-02-14 11:51:56

Temat: Odp: pustynnik
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kuleczka <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cuoji8$5dv$...@a...news.tpi.pl...

> moja kotka na zapach jogurtu potrafi wsadzic ci siłą łeb do kubka,

I co ? Nie boli Cię przy wyciąganiu?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

63. Data: 2005-02-14 17:59:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do niedawna koty znosiły mi myszy do domu ... widzieliście kiedyś takie
> rzeczy ?!
No to podpadłaś, znaczy u kotów. Przynoszenie zdobyczy do domu jest
wyrazem kociego uznania dla właściciela kota, jest to rodzaj prezentu.
Bardziej się staraj :-)
pozdrawiam, Barbara

Och, staram się, oj staram. Nawet postawiłam im domki w ogrodzie aby
mogły się wygrzewać na słoneczku w wietrzne dni. Na te domki mówię
pieszczotliwie akwarium ;-)

http://fotogalerie.pl/fotka/2441871108400848252

Serdecznie Miłka

64. Data: 2005-02-14 19:36:52

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-13 22:53, Użytkownik Tadeusz Smal napisał :

> a jakich pulapek uzywasz - tych zatrzaskowych ?

Tak, takich zwyczjnych zatrzaskowych , na drewnianej podstawce.
Zastawiam je w "rezydencji" , zeby nie zrobily krzywdy kotom i ptakom.
Zakladam kawaleczki skorek od chleba lub salcesonu. I pulapki sa
przywiazane do nogi od krzesla sznureczkami ok. 0,5 m , bo sie podziewaly.
Chcesz sprawdzic, co ci podkopuje i podgryza ?
pozdrawiam, Barbara

65. Data: 2005-02-14 19:46:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> [...]
> przywiazane do nogi od krzesla sznureczkami ok. 0,5 m , bo sie
> podziewaly. Chcesz sprawdzic, co ci podkopuje i podgryza ?
:))))))
te zatrzaskowe u mnie w polu musialbym solidnie zabezpieczyc
aby jakis kot
pies czy lis sie do nich nie dobral
:)
staw mam osadzony na drenie
przy mokrej wiosnie
woda sama wyprowadzilaby mi te "myszowate" z Zubrowki
:)
a gdzie indziej one mi nie przeszkadzaja
no chyba
ze sie okaze wiosna
ze zezarly mi tulipany i inne cebulowe
:)

66. Data: 2005-02-14 21:24:03

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
Dnia 2005-02-10 15:34, Użytkownik Teresa napisał :

> Mam żółte i biale,jakie jeszcze kolory występują??

A zbierzesz dla mnie kilka nasion bialego pustynnika ? Bo teraz
zapewne ich nie masz ?
pozdrawiam, Barbara

Miałam już wysiane jak przeczytałam twój post ... .
Podzielę się albo małymi pustynnikami ,albo jeszcze raz zbiorę nasiona:-))

Pozdrawiam TeresaR

67. Data: 2005-02-15 19:48:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-14 22:24, Użytkownik Teresa napisał :

> Miałam już wysiane jak przeczytałam twój post ... .
> Podzielę się albo małymi pustynnikami ,albo jeszcze raz zbiorę nasiona:-))

To jak Ci bedzie pasowalo. Przeciez nie musze miec wszystkich atrakcji
w jednym roku :-).
pozdrawiam nadziejnie , Barbara

68. Data: 2005-02-15 19:55:18

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-13 13:00, Użytkownik Tadeusz Smal napisał :

> w kompostniku tez mam bardzo wiele dziur
> ale tam mi nie wadza

Nie? Kompost wynosza ! A u mnie deficyt :-(
pozdrawiam, Barbara

69. Data: 2005-02-15 20:02:38

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-14 18:59, Użytkownik Miłka napisał

> Och, staram się, oj staram. Nawet postawiłam im domki w ogrodzie aby
> mogły się wygrzewać na słoneczku w wietrzne dni. Na te domki mówię
> [...]

Ha, zmyslne to. Musze zrobic cos dla zolwia stepowego , mam zamiar
zabierac go ze soba na dzialke .
pozdrawiam, Barbara

70. Data: 2005-02-15 20:08:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Nie? Kompost wynosza ! A u mnie deficyt :-(
>pozdrawiam, Barbara
:))))
gdyby wynosily
to wtedy by mi wadzily