strona o daniach wegetarianskich?

1. Data: 2002-07-03 19:37:20

Temat: strona o daniach wegetarianskich?
Od: "kukos" <k...@n...spam.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaka strone polecacie z opisami robienia dan wegetarianskich?
najlepiej by byly latwe i jasne opisy przygotowania da.
aha zapomnialem o prawie najwazniejszym. ma byc po polsku

--

pzdr.
kukos

1. Data: 2002-07-03 19:43:11

Temat: Re: strona o daniach wegetarianskich?
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukos" <k...@n...spam.go2.pl> napisał w wiadomości
> jaka strone polecacie z opisami robienia dan wegetarianskich?
> najlepiej by byly latwe i jasne opisy przygotowania da.
> aha zapomnialem o prawie najwazniejszym. ma byc po polsku

Ja polecam: http://puszkkka.spinacz.pl/

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-07-04 07:40:47

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja polecam: http://puszkkka.spinacz.pl/

O tak, ja tez polecam! Wlazlam na te strone i jestem pod wrazeniem. :)
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-07-04 08:17:58

Temat: puszkkka (bylo: Re: strona o daniach wegetarianskich?)
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet(ka)" wrote:

> O tak, ja tez polecam! Wlazlam na te strone i jestem pod wrazeniem. :)
> Mapet

sluchajcie, bo popadne w samouwielbienie!
mapetka mnie dowartosciowuje i na priv i na grupie :)

a przy okazji - kto jeszcze nie wie to mowie:
aktualnie jako prace magisterska pisze puszkkke 2.0, kiedys pisalam o tym
szeroko na grupie.

jesli wiec macie jakies uwagi, pomysly, prosby, czegos wam brakuje, cos wam
nie pasuje.... piszcie. a ja postaram sie jak najwiecej z tych uwag
uwzglednic, zeby juz nikt nie mogl sie puszkkki nachwalic ;)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-04 08:32:47

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie pasuje.... piszcie. a ja postaram sie jak najwiecej z tych uwag
> uwzglednic, zeby juz nikt nie mogl sie puszkkki nachwalic ;)

tylko jeden drobiazg: menu Kategoria oglądane netszkapą (konkretnie v.
4.7) nie ma polskich literek. Rodzaje diety jest ok. No i od razu pisze
się chyba osobno ;-)
Ale przepisy świetne, zaglądam tam czasami, bom choć mięsożerny lubię
jeść potrawy wegetariańskie.

Waldek

1. Data: 2002-07-04 09:09:25

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:
> tylko jeden drobiazg: menu Kategoria oglądane netszkapą (konkretnie v.
> 4.7) nie ma polskich literek. Rodzaje diety jest ok.

hm, ja tez mam NN4.7 (wersja w ktorej wychodzi najwiecej bledow, przez co
napastuje co i raz bozenke ze style sa zle podczepione ;)
konkretnie mam 4.78. i u mnie jest ok....
postaram sie jednak wysledzic o co chodzi. ale podaj mi na wszelki wypadek
dokladna wersje NN.

> No i od razu pisze się chyba osobno ;-)

gdzie? gdzie jest taki blad?
bo nie w moim poprzednim poscie, sprawdzilam :)

> Ale przepisy świetne, zaglądam tam czasami, bom choć mięsożerny lubię
> jeść potrawy wegetariańskie.

ho ho, dobrze sie dzien zaczyna, prawie same komplementy :)

pozdr. serdecznie
pat
ps: nawet nie wiecie jak sie ciesze ze wy rowniez korzystacie z puszkkki.
od samego poczatku chcialam zeby nie byl to serwis niszowy. chcialam zeby
korzystali z niego wszyscy. szczegolnie wegetarianie i osoby
uczulone/chore, ale rowniez zwykli ludzie, wszystkozercy. no i chyba sie
udalo :)

1. Data: 2002-07-04 09:32:15

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konkretnie mam 4.78. i u mnie jest ok....
> postaram sie jednak wysledzic o co chodzi. ale podaj mi na wszelki wypadek
4.75

> gdzie? gdzie jest taki blad?
> bo nie w moim poprzednim poscie, sprawdzilam :)
nie. Aktualności z 5.11.2001 na twojej stronie ;-)

> ho ho, dobrze sie dzien zaczyna, prawie same komplementy :)

dobre rzeczy trzeba chwalić. Jakieś przepisy które podawałem chyba też
zapuszkkkowałaś, o ile mnie sclerosis nie nawala?

Waldek

1. Data: 2002-07-04 19:02:49

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konkretnie mam 4.78. i u mnie jest ok....
> postaram sie jednak wysledzic o co chodzi. ale podaj mi na wszelki wypadek

jeszcze z domu sprawdziłem. Netscape 6.1 (Modzilla) oraz Konqueror 3.0 pod
Linuxem działają bez zarzutu. Pewnie jakieś fochy starej (Net)szkapy. Wiem,
że ma trudności z nieamerykańskimi bukwami ;-)

Waldek

1. Data: 2002-07-05 07:07:49

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu wrote:
> jeszcze z domu sprawdziłem. Netscape 6.1 (Modzilla) oraz Konqueror 3.0 pod
> Linuxem działają bez zarzutu. Pewnie jakieś fochy starej (Net)szkapy. Wiem,
> że ma trudności z nieamerykańskimi bukwami ;-)

nawet jak kodowanie ma ustawione? a system jaki masz? pl czy ang-jezyczny?
no nic, narazie zadowole sie takim wyjasnieniem. chyba ze i inni zglosza
takie problemy.

dzieki
pat

1. Data: 2002-07-05 07:27:24

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> nawet jak kodowanie ma ustawione? a system jaki masz? pl czy ang-jezyczny?
> no nic, narazie zadowole sie takim wyjasnieniem. chyba ze i inni zglosza
> takie problemy.

ani to, ani to. Miemieckie ;-)
Zostaw jak jest, a jak ktoś się będzie burzył, to zwal na Netscape, tym
razem naprawdę winna.
Kodowanie powinno się same ustawić na podstawie html-a i jest prawidłowo
8859-2. Ja mam defałtowe 8859-1, ale to nie powinno grać roli (a gra).
Jak się przyzwyczaję do tego durnego lejautu NS6 to się może przestawię.

Waldek

Bakława??
jak sie robi smoothie (zimny koktail owocowy)?
http://www.kuchenny.faq. prv.pl/
czy te biale ufo to patisony?
Kto ma stronę.