czy te biale ufo to patisony?

1. Data: 2002-07-03 15:50:18

Temat: czy te biale ufo to patisony?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

...czy kabaczki? tak czy inaczej, jak je przyrzadzacie?

1. Data: 2002-07-03 19:08:22

Temat: Odp: czy te biale ufo to patisony?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe..... Przypomniało mi sie coś.

Kiedy byłam w przedszkolu, w sześciolatkach, równo 20 lat temu, pewnego
pieknego dnia na obiad był barszcz ukraiński (mój ukochany, swoja drogą).

Zajadaliśmy sie tym barszczem, wszystkie maluchy, aż tu nagle przyszła
wychowawczyni sąsiedniej grupy z patisonem w ręku i w bardzo przekonujacy
sposób opowiadała, jak to właśnie ufo wylądowało w jej talerzu z barszczem.

Możecie sobie wyobrazić o czym paplaliśmy, przejęci, do końca dnia i
oczywiście rodzicom w domu.

Tyle kulinarnych wspomnień z pieknego, 1982 roku:))))))))

cherokee

1. Data: 2002-07-03 21:18:50

Temat: Re: czy te biale ufo to patisony?
Od: "Quefear" <q...@i...bezkupy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:
> ...czy kabaczki? tak czy inaczej, jak je przyrzadzacie?

Białe ufo - patisony
Bladozielone grube serdele - Kabaczki
cienkie ciemnozielone parówki - Cukinia
Granatowo fioletowe gruszkowate - Bakłażany

pozdrówki

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
Gad: srisriłan fortunajn

1. Data: 2002-07-03 21:21:40

Od: "Quefear" <q...@i...bezkupy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> Tyle kulinarnych wspomnień z pieknego, 1982 roku:))))))))

W tym samym roku (mniej więcej) w moim przedszkolu dali zupę czegoś, a ja
nie wiedziałem z czego,
zamiast zapytać w domu, dręczyłem rodzinę opowidająć, że była taka czerwona
słodka zypa z włoskami,

trzy dni się męczyli aż wreszcie ktoś wpadł na to że to ... rabarbar

pozdrówki

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
Gad: srisriłan fortunajn

1. Data: 2002-07-03 21:40:48

Temat: Re: czy te biale ufo to patisony? troszku OT
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Quefear <q...@i...bezkupy.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afvq0n$q75$...@n...onet.pl...

> Białe ufo - patisony
> Bladozielone grube serdele - Kabaczki
> cienkie ciemnozielone parówki - Cukinia
> Granatowo fioletowe gruszkowate - Bakłażany

ufów (uff?) nie jadłam, gruszek podobnież, natomiast za parówkowatymi i
serdelami przepadam. Generalnie wychodzi na to, że jestem mięsożerna, hehehe

wkn

1. Data: 2002-07-03 21:53:20

Temat: Re: czy te biale ufo to patisony? (P)
Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quefear" <q...@i...bezkupy.pl> wrote in message

> Białe ufo - patisony
> Bladozielone grube serdele - Kabaczki
> cienkie ciemnozielone parówki - Cukinia

cukinia moze jeszcze byc zolta :)

> Granatowo fioletowe gruszkowate - Bakłażany

A jezeli chodzi o przepis na patiosny to u mnie w domu robi sie tak jak
papryke nadziewana, to znaczy odcina sie "kapelusz" (te gore z
ogonkiem), wyjmuje sie pestki, tak zeby zostal taki "garnuszek"
z patisona i to napelnia sie farszem miesnym (to juz wedlug uznania).
Przykrywa sie kapeluszami i do piekarnika az bedzie dobre ;)
Zwykle podaje to z sosem pomidorowym.
Proste i bardzo bardzo dobre.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-07-04 04:54:22

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Białe ufo - patisony
> Bladozielone grube serdele - Kabaczki
> cienkie ciemnozielone parówki - Cukinia
> Granatowo fioletowe gruszkowate - Bakłażany

a zolte grube serdele i parowki???

1. Data: 2002-07-04 06:14:28

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Quefear wrote:

> Białe ufo - patisony
> Bladozielone grube serdele - Kabaczki
> cienkie ciemnozielone parówki - Cukinia

A cukini dlugosci pol metra, fi 20 cm to nie widzial?

1. Data: 2002-07-04 08:31:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena napisala:

> ...czy kabaczki? tak czy inaczej, jak je przyrzadzacie?

Ufo to patisony, zeppeliny to kabaczki.

Krycha

1. Data: 2002-07-04 08:37:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol napisal:

> A cukini dlugosci pol metra, fi 20 cm to nie widzial?

Te stare nie są dobre, lepiej zbierać małe. Kabaczki też,
chociaż kiedyś przegapiłam i wyrósł mi półmetrowy
kabaczek o średnicy chyba nawet 30cm :-)

Krycha

Kto ma stronę.
Dzien dobry,
tłuszcz do frytkownicy