pora na ogorki...

1. Data: 2002-07-03 07:49:52

Temat: pora na ogorki...
Od: DosiaJM <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow
jak w temacie...
chcialabym zrobic z nich cos wiecej niz tylko malosolne, czy kiszone.
Czy moglibyscie sie pochwalic swoimi przetworami :o)

Pozdrawiam serdecznie

DosiaJM

1. Data: 2002-07-03 12:06:58

Temat: Re: pora na ogorki...(P)
Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-03 21:03:29

Temat: Re: pora na ogorki...
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DosiaJM wrote:

> chcialabym zrobic z nich cos wiecej niz tylko malosolne, czy kiszone.
> Czy moglibyscie sie pochwalic swoimi przetworami :o)

Moja mamusia od jakiegoś czasu robi ogórki z niespodzianką.
Polega to na tym, że każdy słoik jest inny: np. konserwowe z koprem i
czosnkiem albo kiszone bez soli itd. Czysta loteria.
80% ląduje w śmieciach bo są niejadalne - za to w szybkim trybie
opróżnia się piwnica.
W tym roku zaglądałem na działkę rodziców i wygląda na to, że znowu będą
mieli nadprodukcję ogórków - czyli mamusia wpadnie w żywioł i zacznie je
przerabiać.
Może tym razem w trakcie produkcji nie zapomni jakie mają wyjść :))

sadyl

1. Data: 2002-07-04 07:18:10

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DosiaJM <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> chcialabym zrobic z nich cos wiecej niz tylko malosolne, czy kiszone.
> Czy moglibyscie sie pochwalic swoimi przetworami :o)

Moje ulubione ogórki kiszone: hot & spicy - wkładam do słoika ostrą paprykę

Zapiekanka
tabasco-czy ktos ma te reklame?
pasteryzować mięco czy nie ?
Jak zrobić makaron z sosem z łososia?