jak sie robi smoothie (zimny koktail owocowy)?

1. Data: 2002-07-03 16:10:27

Temat: jak sie robi smoothie (zimny koktail owocowy)?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwielbiam smoothie - w kawiarni coffee heaven podaja brzoskwiniowe i
truskawkowe. co oni dodaja oprocz tych owocow i lodu? pysznosci!

1. Data: 2002-07-03 18:21:53

Temat: Re: jak sie robi smoothie (zimny koktail owocowy)?
Od: Maja Czabanska <m...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Jul 2002, Rena wrote:

> uwielbiam smoothie - w kawiarni coffee heaven podaja brzoskwiniowe i
> truskawkowe. co oni dodaja oprocz tych owocow i lodu? pysznosci!

Ostatnio znalazlam w gazecie dwa przepisy na smoothie. Pierwszy
wyprobowalam, wychodzi smaczne :)

Truskawkowo-jogortowe smoothie

500 gr truskawek, oczyszczonych i przekrojonych na pol
330 ml jogurtu waniliowego
2 lyzki stolowe miodu
3 kawalki lodu (ja akurat dodalam wiecej ;)

Wlozyc truskawki do torebki foliowej i do zamrazalnika na 30 minut, albo
do czasu az truskawski maja oszronione brzegi. Jogurt rowniez zmrozic
przez 30 minut.

W mikserze (program 'blender', jak to jest po polsku?), polaczyc
truskawski, miod, polowe jogurtu. Miksowac az owoce sa bardzo drobno
skrojone. Dodac lod i reszte jogurtu i mieszac az napoj jest plynny.
Podawac od razu.

Bananowo-ananasowy smoothie

1 duzy, dojrzaly banan
szklanka (o pojemnosci 220 ml) pokrojonego swiezego ananasa
3 lyzki stolowe pokrojonego (skystalizowanego?!) imbiru
440 ml mleka
3 kawalki lodu

Pokroic banana w cienkie plastry. Przelozyc do torebki, dodac do niej
ananasa i mrozic przez 30 minut, lub do czasu gdy sa owoce sa oszronione
na brzegach.

W mikserze polaczyc owoce i imbir z 100 ml mleka. Miksowac dosc krotko.
Dodac lod i reszte mleka i miksowac az koktajl nabierze wlasciwej
konsystencji. Podawac natychmiast.

Smacznego :)

_______________
For large values of one, one equals two, for small values of two.

1. Data: 2002-07-03 18:26:12

Od: Maja Czabanska <m...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Jul 2002, Rena wrote:

> uwielbiam smoothie - w kawiarni coffee heaven podaja brzoskwiniowe i
> truskawkowe. co oni dodaja oprocz tych owocow i lodu? pysznosci!

A. I jeszcze znalazlam jagodowe smoothie. Zasada robienia jest taka sama
;)

2 szklanki (po 220 ml) jagod
440 ml jogurtu
220 ml soku pomaranczowego
3 kawalki lodu
2 lyzki stolowe miodu

Owoce na 30 min do zamrazalnika. Jogurt rowniez. W mikserze polaczyc
jagody, jogurt i polowe soku pomaranczowego. Miksowac az jagody sa
drobniutkie. Dodac lod, pozostala czesc soku i miod. Miksowac na gladko.

:)

For large values of one, one equals two, for small values of two.

http://www.kuchenny.faq. prv.pl/
czy te biale ufo to patisony?
Kto ma stronę.
Dzien dobry,