pyszne ciasto

1. Data: 2002-11-28 10:51:00

Temat: pyszne ciasto
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

(przeczytalam ten przepis w jednej gazetce nie pamietam niestety juz ktorej
ale ciasto wychodzi cudowne)

Skladniki
25 dk czyli 1 margaryna (moze byc maslo)
4 jajka
1,5 szklanki maki przennej
lyzeczka proszku do pieczenia
1,5 szklanki cukru
4 lyzki kakao
4 lyzki wody
rodzynbki orzechy wloskie

do nasaczenia ciasta:
1,5 szkladnki herbaty
2 lyzeczki cukru
1/4 szklanki rumu

Rozpuscic margaryne(maslo) z 4 lyzkami kakao i cukru i 4 lyzkami wody
zagotowac okolo 5 minut i poczekac az troche przestygnie
(przelac do wiekszej miski) (odlac pol szklanki na polewe do ciasta)

Do maki dodac proszek do pieczenia

Rzoltka od bialek - bialka ubic

Do rozpuszczonej margaryny z kakaem i cukrem dodac make z proszkeim-
wymieszac dodac zoltka - wymieszac, a potem rodzynki i orzechy
dodac ubite bialko i bardzo delikatnie!!! wymieszac
Przygotowac podluzna forma wylozona papierem do pieczenia wlac ciasto
i piec okolo 45min -1 godz w piecu w temeraturze ok 170-200 stopnie
(45.170 podejrzewam dla tych co maja kuchenke z elektroobiegiem
ja pieklam w gazowej 1 godzine w temperaturze ok 200 stopni)

w miedzy czasie przygotowac poncz do nasaczenia ciasta
czyli zaparzyc dobra herbate poslodzic cukrem dodac rum
Gdy ciasto jest gotowe nalezy wyjac je ostroznie z formy
i odkleic z bokow papier - poczekac az przestygnie -nasaczyc
paczem i polac polewa
i .......
obiadac sie dowoli
pozdroofka
flowerka )))))

______________ ICQ#:
39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:
______________

1. Data: 2002-11-28 13:25:23

Temat: Re: pyszne ciasto
Od: " oko" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flowera <b...@p...com> napisał(a):

> Rzoltka od bialek - bialka ubic
>
> Do rozpuszczonej margaryny z kakaem i cukrem ]

Zlituj się kobieto. RZÓŁTKA? KAKAEM?

Ja rozumiem, że to grupa kuchenna, ale ten analfabetzm mnie dobił :-(

1. Data: 2002-11-28 13:36:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " oko" <o...@N...gazeta.pl> napisał:

> Zlituj się kobieto. RZÓŁTKA? KAKAEM?

Przegapiles make PRZENNA ;-)
Mnie tez te "rzoltka" dobily :)))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-28 13:42:08

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " oko" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zlituj się kobieto. RZÓŁTKA? KAKAEM?
>
> Ja rozumiem, że to grupa kuchenna, ale ten analfabetzm mnie dobił :-(

byki fatalne, fakt, ale prosze grupy kuchennej nie obrazac, niedostatki w
ortografii nie ida w parze z kuchennymi zamilowaniami.

pozdrawiam
Basia, ostanio glownie czytajaca grupe

1. Data: 2002-11-28 14:43:29

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik oko <o...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as55g3$5i3$...@n...gazeta.pl...

> Zlituj się kobieto. RZÓŁTKA? KAKAEM?
>
> Ja rozumiem, że to grupa kuchenna, ale ten analfabetzm mnie dobił :-(

http://www.gazeta.pl/usenet/

Rzoltka - to ze wyszlo r przez z to to ze niestety za szybko pisze (zobacz
dalej jest poprawnie)
a ze przenna napisalam zamiast pszenna to kapnelam sie jak juz wyslalam
list niestety ja pisze z predkoscia swiatla i moje bledy najczesciej
wynikaja z tego
ze nie mysle jak pisze tylko klepie szybko w klawiature
ale to chyba nie grupa ortograficzna

a jak sie pisze kakałem??? :PPPPPPP wydaje mi sie ze kakaem ( u nas we
Wroclawiu tak sie mowi
fakt mozna bylo napisac z kakao
jestes zlosliwa wiec pomysl nad soba (chyba studiujesz polonistyke :PPPP)
bo ja jestem informatykiem i niestety nie mam w glowie slownika
ortograficznego

pozdrofka
flowerka

1. Data: 2002-11-28 14:44:18

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as5661$2l8$...@n...tpi.pl...

> Przegapiles make PRZENNA ;-)
> Mnie tez te "rzoltka" dobily :)))
>
> Pozdrawiam
> Lilla

przeczytaj sobie dalej zoltka bylo poprawnia
r sie wcisnelo bo za szybko pisze jak chcesz mozesz sprawidzc :P
tu chyba chodzi o przepisy a nie o ortografie

1. Data: 2002-11-28 14:45:39

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:as55g3$5i3$...@n...gazeta.pl...

> Zlituj się kobieto. RZÓŁTKA? KAKAEM?
>
> Ja rozumiem, że to grupa kuchenna, ale ten analfabetzm mnie dobił :-(

a tak w ogole to nie widzialam zebys ostatnio jakis przepis podala wiec
nie krytykuj innych bo to grupa kuchenna
flowercia

1. Data: 2002-11-28 14:55:05

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisała:
> nie mysle jak pisze

I to jest najgorsze, bo myslenie ma przyszlosc.

Pozdrawiam niezlosliwie
Lilla

1. Data: 2002-11-28 15:01:04

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flowera wrote:

> [...]
> r sie wcisnelo bo za szybko pisze jak chcesz mozesz sprawidzc :P
> tu chyba chodzi o przepisy a nie o ortografie

No to moze warto przed wyslaniem
przeczytac wlasny tekst i poprawic literowki a zwlaszcza bledy ortograficzne.
Nie mozna tlumaczyc wlasnych bledow tym, ze "tu chyba chodzi o przepisy".

Mich'ata

1. Data: 2002-11-28 15:05:43

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flowera wrote:

> a jak sie pisze kakałem??? :PPPPPPP wydaje mi sie ze kakaem ( u nas we
> Wroclawiu tak sie mowi

Nie ma "u nas we Wrocławiu".
Ty tak mówisz a nie jest to jakiś swoisty folklor językowy
obowiązujący we Wrocławiu.

> jestes zlosliwa wiec pomysl nad soba (chyba studiujesz polonistyke :PPPP)
> bo ja jestem informatykiem i niestety nie mam w glowie slownika
> ortograficznego

Bycie informatykiem niczego nie usprawiedliwia.
Jak dodajesz opisy np. w kodzie pakietu to też walisz takie byki?

Mich'ata

Odnośnie E-dodatków
gotowanie puszki
Owoc