pyszne kurki w srodku zimy...

1. Data: 2001-01-18 20:31:41

Temat: pyszne kurki w srodku zimy...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu będąc w Billi kupiłam mrożone kurki. Były tam i zielonki
mrożone i borowiki... Mniam...
No i co miałam dzisiaj na obiadek?
Piersi kurczaka w plasterki...
cebulka na drobno,
kurki,
śmietana,
masełko,
łyżka mąki,
sól, pieprz, papryka słodka.
Masełko rozgrzałam. Mięsko podsmażyłam.Dodałam cebulkę i grzybki.
Poddusiłam. Zagęściłam. Przyprawiłam. I podałam ze spaghetti... mniam...
Takie proste, a takie pyszne.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-18 21:31:17

Temat: Odp: pyszne kurki w srodku zimy...
Od: "batory" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:947k0r$b3v$...@n...onet.pl...
> kurki,

O do licha, mam jeszcze kilka słoików z pasteryzowanymi kurkami, ale trzymam
je dla Bardzo Ważnych Gości (już mi parę wyjszło dla owych).

1. Data: 2001-01-18 21:34:21

Od: "batory" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory <r...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...astercity.net...

Kurdele bele, nie jestem pewna pisowni tego słowa: trzymam, wygląda mi to
bardzo dziwnie, może czszymam?, nie jeszcze gorzej, to jak?

1. Data: 2001-01-18 21:40:00

Temat: Re: pyszne kurki w srodku zimy...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <r...@a...net> napisał...

> Kurdele bele, nie jestem pewna pisowni tego słowa: trzymam, wygląda mi to
> bardzo dziwnie, może czszymam?, nie jeszcze gorzej, to jak?

Dobrze było... trzymam...
Aśka

1. Data: 2001-01-18 21:40:31

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <r...@a...net> napisał...
> O do licha, mam jeszcze kilka słoików z pasteryzowanymi kurkami, ale
trzymam
> je dla Bardzo Ważnych Gości (już mi parę wyjszło dla owych).

Ja zawsze pasteryzowałam, ale w tym roku jakoś tak się w lecie zjadały na
bieżąco...

1. Data: 2001-01-18 21:56:34

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Kilka dni temu będąc w Billi kupiłam mrożone kurki. Były tam i zielonki
> mrożone i borowiki... Mniam...

no dobra, gdzie w w-wie mozna kupic mrozone grzybki?
bo billa jesli jest, to i tak nie wiem gdzie, wiec ew. prosze o namiary :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-18 22:14:53

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala wrote in message <3...@m...pw.edu.pl>...

>no dobra, gdzie w w-wie mozna kupic mrozone grzybki?
>bo billa jesli jest, to i tak nie wiem gdzie, wiec ew. prosze o namiary
:)

Jedna Billa jest na Mokotowie dolnym, na rogu Dolnej czy Chelmskiej i
Wislostrady (tfu, CZerniakowskiej).
Druga Billa jest na Bielanach na Broniewskiego, a trzecia na Pradze na
Ostrobramskiej, zaraz za Promenada a przy stacji Shella.
Wybor masz po byku... ;-)
Magda

1. Data: 2001-01-18 22:46:50

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Kazala" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości
> no dobra, gdzie w w-wie mozna kupic mrozone grzybki?
> bo billa jesli jest, to i tak nie wiem gdzie, wiec ew. prosze o namiary
:)

Billa - ja znam dwie - przy Czerniakowskiej (rog Chelmskiej) i przy
Ostrobramskiej (gdzies na wysokosci Geant'a - chyba w okolicy).
Ale nie wiem czy wszystkie Bille sa tak samo zaopatrzone.

Belin

1. Data: 2001-01-19 07:33:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał...

> [...]
> Druga Billa jest na Bielanach na Broniewskiego, a trzecia na Pradze na
> Ostrobramskiej, zaraz za Promenada a przy stacji Shella.

Ja kupiłam w tej na rogu Chełmskiej i Czerniakowskiej...

1. Data: 2001-01-19 09:21:30

Od: "\(An\)Toni Niewiadomski" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> no dobra, gdzie w w-wie mozna kupic mrozone grzybki?
> bo billa jesli jest, to i tak nie wiem gdzie, wiec ew. prosze o namiary :)
>
> pat
[ciach]

Aleście mi narobili smaku (dzięki, Joanno :-) - przechodzę w tryb głodu (jak
Herbatka :-)
Dzisiaj prościutko po pracy jadę do wrocławskiej billi (tak aby się trzymać
jednego tematu - na pewno w innych *marketach kurki też można dostać ... )

pozdrawiam, toni

* - super, hiper, .. inne :-)

Re: kombiwar-jakiej firmy?
nalewki przepisy