Re: pyszne kurki w srodku zimy...

1. Data: 2001-01-20 20:11:11

Temat: Re: pyszne kurki w srodku zimy...
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 19 stycznia 2001 17:48
Subject: Re: pyszne kurki w srodku zimy...

>a jakies inne? ja slyszalam na 100% o jakis innych......
>sorry, ale slabo sie znam na grzybach ;p
Osobiscie jeszcze nigdy nie spotkalam robaczywego czerwonego kozaka - poza
tym tak jak mowi Joanna - kurki. Reszta niestety ulega szczekom robaczkow -
a najbardziej chyba prawdziwki - niestety :-(
Herbatka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-20 22:04:18

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:

> Osobiscie jeszcze nigdy nie spotkalam robaczywego czerwonego kozaka - poza
> tym tak jak mowi Joanna - kurki. Reszta niestety ulega szczekom robaczkow -
> a najbardziej chyba prawdziwki - niestety :-(

tak, mozliwe ze kozaki. to samo napisala mi na priv ania, ale napisala tez,
ze kozak " marny jest jako grzyb. Smaku zadnego i czarnieje bardzo
chetnie..." prawda to?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-21 16:49:48

Od: "Katarzyna Pytkowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...

> tak, mozliwe ze kozaki. to samo napisala mi na priv ania, ale napisala
tez,
> ze kozak " marny jest jako grzyb. Smaku zadnego i czarnieje bardzo
> chetnie..." prawda to?

Ale za to jest sliczny, a po dodaniu do innych przy duszeniu, pozostaje co
prawda leciutko twardawy, ale skorka kapelusza dlaej jest
pomaranczowo-czerwona i baaardzo apetycznie to wyglada.
A robaczywe czerwone kozaki widzialam na wlasne oczy (kurki zreszta tez), z
tym ze grzyby zbieram namietnie od dziecka, duzo ich nazbieralam i
rzeczywiscie robak w czerwonym kozaku to rzadkosc

Kaklucha

1. Data: 2001-01-21 17:19:47

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Pytkowska wrote:
> [...] grzyby zbieram namietnie od dziecka, duzo ich nazbieralam i
> [...]

ok, wiec moze powiesz mi (albo ktos inny) jakie grzyby mozna zastepowac w
przepisach boczniakami, zeby to wszystko mialo jakis sensowny smak.

pat

1. Data: 2001-01-21 19:18:18

Od: "Katarzyna Pytkowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ok, wiec moze powiesz mi (albo ktos inny) jakie grzyby mozna zastepowac w
> przepisach boczniakami, zeby to wszystko mialo jakis sensowny smak.

to chyba jednak nie ja....
jestem, niestety, grzybowym ortodoksem, fanatykiem i narwancem (nazywajcie
zreszta jak chcecie) i jak sama grzyba nie zbiore (no jeszcze moze zbierac
mamunia, tatus, tudziez moi prywatni absztyfikanci) to nie uzywam - stad nie
znam po prostu smaku boczniaka...

(wyjatek robie czasem dla pieczarek)

Kaklucha
k...@i...pl
Wolontariat dla zwierząt:
http://canis.koty.pl http://101kotow.koty.pl

1. Data: 2001-01-22 19:14:38

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ok, wiec moze powiesz mi (albo ktos inny) jakie grzyby mozna zastepowac w
> przepisach boczniakami, zeby to wszystko mialo jakis sensowny smak.

suyszauam ze mozna zastapic pieczarki
zuyszauam wiec nie powiem ze mozna na stuwe
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-26 21:15:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:009201c0831c$e1cb64a0$4fdf4cd5@tea...
[...]
> Osobiscie jeszcze nigdy nie spotkalam robaczywego czerwonego kozaka
[...]
No tak, bo to różnica pokoleń ;-)))
Korzeń zdrowy ale głowa robaczywa!
Sprawdź. Naprawdę tak bywa!