Re: pyszne kurki w srodku zimy...

1. Data: 2001-01-21 18:27:01

Temat: Re: pyszne kurki w srodku zimy...
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 20 stycznia 2001 22:58
Subject: Re: pyszne kurki w srodku zimy...

>tak, mozliwe ze kozaki. to samo napisala mi na priv ania, ale napisala tez,
>ze kozak " marny jest jako grzyb. Smaku zadnego i czarnieje bardzo
>chetnie..." prawda to?
No nie zgodzilabym sie - czarne kozaki to i owszem - latwo robia sie
"papciowate" - znaczy nasiakaja woda i traca smak i czesto sa robaczywe -
ale czerwone mimo, ze po przecieciu nabieraja niebieskawego odcienia
(podobno zawieraja jakies zwiazki miedzi) sa wysmienite w occie - bardzo
jedrne - zwlaszcza te miesiste ogonki - za czerwonymi kozakami w occie w
moim domu wszyscy sie zabijaja, a krolem grzybobrania zostaje co roku ten,
kto pierwszy znajdzie dorodnego prawdziwka i czerwonego kozaka wlasnie.:-)
Herbatka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia