co z tym zrobić ???

1. Data: 2001-01-21 13:51:07

Temat: co z tym zrobić ???
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem w hipermarkecie gotowy do upieczenia chudy boczek.
Okazało się. że rodzina woli jednak jaja sadzone tak ostry i słony był
po upieczeniu (nawet koty nie chciały) oczekuję propozycji jak można go
wykorzystać (zapiekanka czy cóś), aby był jadalny. Z góry dziękuję.
Alex

1. Data: 2001-01-21 15:03:01

Temat: Rakija
Od: j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie gdzie w Polsce mozna kupic rakije ??

JM

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-21 15:18:03

Temat: Re: Rakija
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Matysiakiewicz <j...@d...zabrze.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007401c083bb$1d5c86e0$21a675c3@default...

> [...]
> Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia
> Słyszałem, że w knajpie ambasady bułgarskiej na ul.Bobrowieckiej 4
tel. 22-642-68-58 .Sam jeszcze nie sprawdzałem ale słyszałem, że są
tam ceny wolnocłowe, na jedzenie też.Trzeba zarezerwować stolik tele-
fonicznie i mieć paszport.

1. Data: 2001-01-22 08:54:43

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jerzy Matysiakiewicz

>Czy ktos wie gdzie w Polsce mozna kupic rakije ??

>JM

Wiem, gdzie mozna wypic ;-)
Mozliwe, ze tez mozna kupic, ale nigdy nie probowalam.
Sprobuje sie dowiedziec w najblizszym czasie.

Otoz w Warszawie, na Bemowie, ul. Powstancow Slaskich
nie wiem ile, ale przy hipermarkecie Carrefour, jest
tzw. Centrum Handlowe Bemowo, czy cos takiego.
Znajduje sie tam swietna knajpka serbska, nazywa sie
"Balkan Grill".

Kazdego przechodnia mozna zapytac gdzie to, bo
najpopularniejsza jest na calym Bemowie.

Oprocz rakii mozna tam rowniez spozyc rewelacyjne dania
z rusztu, oprocz typowo balkanskich, jak cewapcici (tak
to sie chyba pisze), takze swietne rybki i prosiaka w
calosci. Polecam goraco.

Z powazaniem

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-22 09:33:00

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości
p.com.pl...

| Oprocz rakii mozna tam rowniez spozyc rewelacyjne dania
| z rusztu, oprocz typowo balkanskich, jak cewapcici (tak
| to sie chyba pisze)

Cevapcici (i różne wariacje tej nazwy) jest jak najbardziej
potrawą bałkańską, znaną w całym regionie.

--
K o n r a d J. B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.

1. Data: 2001-01-23 22:02:47

Temat: Re: co z tym zrobić ???
Od: "Braga" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

z kotem????

1. Data: 2001-01-30 15:04:30

Temat: Odp: co z tym zrobić ???
Od: "Roni" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można zrobić coś pysznego - chyba ze ktoś nie lubi serów - a do tego
potrzebny jest pleśniowy.
Kupujesz makaron Tagliatelli, gotujesz go tak, żeby był jeszcze lekko
twardawy, odcedzasz.
Na porcję 400 g makaronu musisz jeszcze mieć ok 150 g sera pleśniowego
np Rokpol (ja wolę Bleu Duveragne czy jokóśtam) chodzi o to żeby był ostry w
smaku i jeszcze kubek śmietany 30% (kaśnej)
Boczek (ok 250 g najlepiej wędzonego, ale na gotowanym też może być - trza
go troszkę dłużej podsmażyć, tylko nie tak żeby był twardy)posiekać należy
na dość drobne kawałki i dobrze go troszkę podsmażyć (ale tylko troszke -
tak żeby się lekko zarumienił), odłożyć.

A teraz do rzeczy: Na patelni rozpuszczasz ok 100 g masła, dodajesz ser,
kiedy się prawie całkiem rozpuści dodajesz boczek. Gotujesz jakieś 5 minut
na niewielkim ogniu ciągle mieszając, dodajesz śmietanę (jakieś 150 ml) i
gotujesz dalej aż zacznie zmieniać kolor. Wtedy dodajesz makaron i ciągle
mieszając gotujesz dalej. Po ok 10 minutach sos powinien "wsiąknąć" w
makaron.
I już gotowe.

Jest to mało u nas znana odmiana Sphagetti - nazywa się Carbonara.
Nauczył mnie tego w ostatnie święta rodowity włoch (właściciel restauracji
zresztą)

SMACZNEGO!

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94ep5b$ege$...@n...internetia.pl...

1. Data: 2001-01-30 16:27:04

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieeeeęki, taka "Carbonara" to dla mnie
nowość.Inny zupełnie przepis wysyłałem niedawno.
pozdr. Alex
Użytkownik Roni <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:956
l3n$auh$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-01-30 18:23:08

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roni" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

| Jest to mało u nas znana odmiana Sphagetti - nazywa się Carbonara.
| Nauczył mnie tego w ostatnie święta rodowity włoch (właściciel restauracji
| zresztą)

Jakiś dziwny ten Twój Włoch. Dotąd mi się zdawało, że carbonara to jest
z sosem robionym z jaj, wędzonki, parmezanu i pieprzu...

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2001-01-31 08:15:46

Od: "Roni" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kto ich włoska nature zgłebi?
wazne ze pyszne :)

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@K...Brywczynski...
> [...]
>
> --
> Konrad J. Brywczyński
>
> "Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."

Szkoła gastronomiczna
chat o kuchni
jak zrobic sarnine??????
pyszny kurczak z rokpolem