[pyt]meble kuchenne - montaz

1. Data: 2006-03-13 15:34:23

Temat: [pyt]meble kuchenne - montaz
Od: "janogonowski" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Chcialbym samodzielnie zmontowac meble, ktore beda zrobione na zamowienie -
czy jest to dobrym pomyslem czy lepiej zlecic to firmie, ktora je wykonuje.
Na co zwrocic szczegolna uwage podczas odbioru mebli (przy dalszym
planowanym wlasnorecznym montazu - jakies wskazowki, rady)

2. Data: 2006-03-13 20:38:47

Temat: Re: [pyt]meble kuchenne - montaz
Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janogonowski" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Na co zwrocic szczegolna uwage podczas odbioru mebli (przy dalszym
> planowanym wlasnorecznym montazu - jakies wskazowki, rady)

wskazówka - przed wierceniem otworów pod haki upewnić się, czy nie
przewiercisz przewodów elektrycznych w ścianie.

Ogólnie śmiało możesz się takiego zadania podjąć

3. Data: 2006-03-13 21:19:27

Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na co zwrocic szczegolna uwage podczas odbioru mebli (przy dalszym
> planowanym wlasnorecznym montazu - jakies wskazowki, rady)

ja bym się zastanowił
jak coś będzie nie tak to zrobią wszystko żeby cię olać/udowodnić Twoją winę

zwracać uwagę na zabezpieczanie krawędzi ciętych - miejsc cięcia blatów
zwłaszcza
dopasowanie drzwi (brak szczelin, czy się nie chwieją i niedoróbki w trudno
widocznych miejscach

oraz na zapłatę części (np.20%) dopiero tydzień po zmontowaniu abyś mógł
wszystko wykryć.... :)
solidni fachowcy pójdą na to

Piotrek

4. Data: 2006-03-14 05:57:41

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

janogonowski napisał(a):

> Witam :)
> Chcialbym samodzielnie zmontowac meble, ktore beda zrobione na zamowienie -
> czy jest to dobrym pomyslem czy lepiej zlecic to firmie, ktora je wykonuje.

MZ lepiej nie zawracać sobie tym głowy i zlecić montaż firmie która
meble wykonała. Gdybyś robił meble od zera samodzielnie to znałbyś ich
konstrukcję, w w/w przypadku tak nie jest. Stracisz niepotrzebnie dużo
czasu na przemyślenia "co do czego" a i efekt jest nieprzewidywalny.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

5. Data: 2006-03-14 22:13:23

Od: "yahu" <y...@U...TO.aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konstrukcję, w w/w przypadku tak nie jest. Stracisz niepotrzebnie dużo
> czasu na przemyślenia "co do czego" a i efekt jest nieprzewidywalny.

Tak, ale za moja szafe 3 ekipy chcialy od 4200 do 5500 PLN a ja ja CAŁĄ
zrobilem za 1150 !!!! Na jednych z drozszych okuc... wiec zasadnosc brania
ekpiy jest dla mnie co najmniej watpliwa, tymbardziej, ze wiem co i jak mam
zrobione.

Pozdrawiam
Jasiek

6. Data: 2006-03-14 23:28:14

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"janogonowski" <j...@p...fm> wrote in message
> [...]
> Na co zwrocic szczegolna uwage podczas odbioru mebli (przy dalszym
> planowanym wlasnorecznym montazu - jakies wskazowki, rady)

Jak meble będą w kawałkach to NIC nie zobaczysz, choćbyś je przez lupę
oglądał:) Wszystkie usterki wyjdą dopiero podczas montażu. To bardzo
ryzykowne rozwiązanie i zamiast zaoszczędzić forsę, możesz wpędzić się w
jeszcze większe koszta.

Rust - kuchnie i sypialnie
Rury CO na ostatnim piętrze
Zadanie - kwiatek