malowanie po cyklinowaniu...

1. Data: 2006-03-13 08:50:55

Temat: malowanie po cyklinowaniu...
Od: "darula" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest niezbędne? Słyszałem sprzeczne opinie:-(

2. Data: 2006-03-13 13:10:22

Temat: Re: malowanie po cyklinowaniu...
Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

darula napisał(a):
> Czy jest niezbędne? Słyszałem sprzeczne opinie:-(

A jak sie przyjrzysz sam to co widzisz? Czy tez podjac decyzje za ciebie
na odleglosc?
W takim przypadku odpowiadam, tak, malowac. Conajmniej 3-krotnie.

Marcin Marski

3. Data: 2006-03-13 19:48:24

Od: "darula" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak sie przyjrzysz sam to co widzisz? Czy tez podjac decyzje za ciebie
> na odleglosc?
> W takim przypadku odpowiadam, tak, malowac. Conajmniej 3-krotnie.

Chodzi mi o ogólną zasadę (zdanie kogoś doświadczonego) czy przy zmywalnych
farbach (np. Dulux) i nowoczesnych cykliniarkach jest przyjęte, że należy
jeszcze raz malnąć, bo się kurzy, czy też zazwyczaj nie jest to konieczne.
Muszę się umówić z ekipą od malowania czy mają po cyklinowaniu poprawić raz
jeszcze czy nie...

4. Data: 2006-03-14 08:23:11

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

darula napisał(a):

> [...]
> jeszcze raz malnąć, bo się kurzy, czy też zazwyczaj nie jest to konieczne.

Nie jest to konieczne, wystarczy odkurzyc na sucho sciany. Nawet z
najlepszej cykliniarki sie kurzy jak diabli. Zaopatrz sie tylko w dobry
odkurzacz, najlepiej jakis przemyslowy, bo:
- pyl jest drobniutki i zwykly odkurzacz bedzie sie szybko zapychal
- g...o wart stary rzech na worek szmaciany i tak go nie zbierze, a
raczej zbierze i wypluje drugim koncem

Marcin Marski

5. Data: 2006-03-14 19:40:35

Od: "pbanasik" <pbanasik@(;-)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darula" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest niezbędne? Słyszałem sprzeczne opinie:-(

Przerabiałem jakiś czas temu. Firma zrobiła to czyściutko.
Przy dobrych cykliniarkach nie ma w ogóle potrzeby malowania ścian - zero
pyłu!

Pozdrawiam
Pawcio

nie ma tu użytkownika wc Koło varius?