pytania o AVON

1. Data: 2003-10-29 22:17:04

Temat: pytania o AVON
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zasięgnąć Waszej opinii na temat poniższych kosmetyków AVONu.
Dodam jeszcze, że mam cerę mieszaną.

Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest zbyt ciężki,
czy nie zatyka porów?
Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi mi o to
głównie, czy nie zatyka porów?
Nawilżający podkład - czy kolory nie są ciemne, tak jak w Beyond Colour?
Krem głęboko nawilżający na noc - lepszy od Milk Comfort?

Z góry dzięki.

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-29 22:47:51

Temat: Re: pytania o AVON
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dodam jeszcze, że mam cerę mieszaną.
>
> Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest zbyt
Jeszcze go nie stosowalam, wiec nie wiem.
> Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi mi o to
> głównie, czy nie zatyka porów?
Z tym kremem uwazaj, moze uczulac. Lepiej najpier wyprobuj ze dwie probki.
Jest leciutki i porow nie zatyka.
> Nawilżający podkład - czy kolory nie są ciemne, tak jak w Beyond Colour?
Kolory sa takie jak w pozostalych podkladach (oprocz BC) czyli sa
jasniejsze.
> Krem głęboko nawilżający na noc - lepszy od Milk Comfort?
Krem gleboko nawilzajacy na noc jest dla mnie bardzo dobry, fajnie nawilza i
rano buzke mam gladziutka i mieciutka.

Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-29 22:57:47

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:
> Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest zbyt
> ciężki, czy nie zatyka porów?

Dla mnie fajny i przyjemny, ale bez rewelacji, slicznie pachnie

> Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi mi
> o to głównie, czy nie zatyka porów?

Nie wiem, zapach mi nie odpowiada i nie stosowalam

> Nawilżający podkład - czy kolory nie są ciemne, tak jak w Beyond

Kolory jak w "starych" podkladach - czyli jasniejsze - popros konsultantke o
probke, to sprawdzisz

> Colour? Krem głęboko nawilżający na noc - lepszy od Milk Comfort?

Kwestia gustu - mialam ta starsza wersje i byla dobra, a z nowej mam krem na
dzien i nie jestem zadowolona
--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info

1. Data: 2003-10-29 23:36:35

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:
> [...]
> Krem gleboko nawilzajacy na noc jest dla mnie bardzo dobry, fajnie
> nawilza i rano buzke mam gladziutka i mieciutka.

Wielkie dzięki za odpowiedź. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-29 23:37:33

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tufi wrote:

> [...]
> konsultantke o probke, to sprawdzisz

> Kwestia gustu - mialam ta starsza wersje i byla dobra, a z nowej mam

Widzę, że w tych kremach są sprzeczne opinie. Muszę zatem sama wypróbować.
Dzięki za odpowiedź. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-30 07:16:32

Od: soledad <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bnpe8r$1bcd$1@foka.aster.pl>
Ligeia napisał(a):

> Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest
> zbyt ciężki, czy nie zatyka porów?

Krem jak dla mnie fantastyczny - nie za ciezki, slicznie wygladzal mi
buzke - niestety po chwilowej przerwie gdy go nie stosowalam, po
powrocie do niego mnie uczulil ;( i teraz juz go odstawilam.

> Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi
mi o to głównie, czy nie zatyka porów?

Nie zatyka porow, ladnie nawilza - podobno uczula :( tego akurat u mnie
nie bylo, ale zapach mi nie odpowiadal.

Pozdrawiam
soledad

1. Data: 2003-10-30 11:28:32

Od: "Tysia" <t...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym zasięgnąć Waszej opinii na temat poniższych kosmetyków AVONu.
> Dodam jeszcze, że mam cerę mieszaną.

Jestem posiadaczka tej samej cery co Ty:))

> Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest zbyt
ciężki,
> czy nie zatyka porów?

Akurat dla mnie byl za ciezki i bardzo sie walkowal na mojej twarzy. Czy
zatyka pory, to tego nie wiem. Pozbylam sie go szybko....

> Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi mi o to
> głównie, czy nie zatyka porów?

Ten kremik akurat wiernie mi sluzyl:) Buzia byla po nim mieciutka,
zrelaksowana. Jakis rok temu zuzylam dwa opakowania, jedno po drugim i teraz
sie zastanawiam nad kolejnym..

> Krem głęboko nawilżający na noc - lepszy od Milk Comfort?

Jak dla mnie to o niebo lepszy od M.C.Mam za soba zuzyte dwa opakowania.

> Z góry dzięki.

Prosze.

> --
> Ligeia

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-10-30 13:03:42

Temat: Odp: pytania o AVON
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam jeszcze, że mam cerę mieszaną.

moja cera też jest mieszana...

> Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest zbyt
ciężki, czy nie zatyka porów?

miałam tylko próbkę, ale zdecydowanie ten krem nie przypadł mi do gustu.
Jest dla mnie za ciężki, pozostawia po sobie tłustą powłoczkę na twarzy.

> Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi mi o to
> głównie, czy nie zatyka porów?

miałam i ogólnie byłam zadowolona:-) taki delikatny kremik, idealny na
wiosnę/lato. I zapach jak dla mnie bardzo przyjemny.

> Krem głęboko nawilżający na noc - lepszy od Milk Comfort?

miałam w starym opakowaniu takim granatowym i bardzo byłam z niego
zadowolona. Ale nie wiem, czy ten w białym słoiczku jest taki sam, czy nic w
nim nie zmienili poza opakowanie...

> Z góry dzięki.

nie ma za co:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-10-30 18:57:30

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodam jeszcze, że mam cerę mieszaną.
>
> Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest zbyt

jest bardzo delikatny, nie zatyka porow, ladnie pachnie i dobrze nawilza

> Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi mi o to
> głównie, czy nie zatyka porów?

botanisource to raczej krem dla cery ze spekanymi naczynkami i bardzo
wrazliwej, ale nadaje siue rwoniez do mieszanej

> Nawilżający podkład - czy kolory nie są ciemne, tak jak w Beyond Colour?
nie sa, mozna wybrac naprawde jasny odcien (porcelain biege jest bardzo
jasniutki)

> Krem głęboko nawilżający na noc - lepszy od Milk Comfort?

to trudno powiedziec, zalezy jakie masz problemy z cera i czy wogle je masz
:)
ale milk komfort wg mnie jest lepszy, bo krem na noc glebokonawlizajacy jak
wprowadzili serie solutions sie pogorszyl :(

pozdr

1. Data: 2003-10-30 21:42:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:3fa15e86$1@news.vogel.pl:

> botanisource to raczej krem dla cery ze spekanymi naczynkami i bardzo
> wrazliwej

Chyba żartujesz! To bynajmniej nie jest krem do cery wrażliwej. A już
broń cię do naczynkowej! Powoduje szczypanie i pieczenia na twarzy. I
śmierdzi:(

mips

--
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988