Re: szczepionka

1. Data: 2003-11-14 12:28:38

Temat: Re: szczepionka
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Jesteś pewna, że to od ospy? Może chodzi o gruźlicę? Wówczas miejsce po
> szczepieniu faktycznie długo i źle się goi.

Po ospie sa gorsze. Jesli jeszcze sie paprze, to masc na blizny nie
zaszkodzi. W zwiazku z moim nosem dowiedzialam sie, ze sa trzy rodzaje -
najtansze cos ze zwyklej cebuli, contractubex z jakiejs specjalnej, i
najdrozsze mazidlo z silikonem, ale to najdrozsze to juz ok. 120
zlotych, wiec na ramie chyba szkoda...

A ja sie powinnam chyba zdecydowac na ktores, bo pojutrze zdejma mi szwy

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-14 14:17:24

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> mips wrote:
> Po ospie sa gorsze. Jesli jeszcze sie paprze, to masc na blizny nie
> zaszkodzi. W zwiazku z moim nosem dowiedzialam sie, ze sa trzy rodzaje -
> najtansze cos ze zwyklej cebuli,

cepan

> contractubex z jakiejs specjalnej, i
> najdrozsze mazidlo z silikonem, ale to najdrozsze to juz ok. 120
> zlotych, wiec na ramie chyba szkoda...

ja uzywalam cepanu i contratubexu, zdecydowanie przyjemniej uzywa sie tego
drugiego, a w sumie roznica w cenia nie taka kolosalna. cepan kolo 3-4 zl,
contra... okolo 20 kilku zl (ale mniejsze opakowanie)

afa

1. Data: 2003-11-14 21:07:01

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najdrozsze mazidlo z silikonem, ale to najdrozsze to juz ok. 120
> zlotych,

zeraderm?

1. Data: 2003-11-14 23:07:58

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> zeraderm?

Pojecia nie mam, nie zapamietalam nazwy O.O Ja chyba skoncze na
contractubexie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-14 23:39:35

Od: "Zuzanna" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^..^_)" napisał:
> a w sumie roznica w cenia nie taka kolosalna. cepan kolo 3-4 zl,

cepan kosztuje ok. 10 zł

Zuza

trwala
porost włosów