Re: pytanie?

From: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: pytanie?
Date: Mon, 19 Jun 2000 07:18:06 +0200

> [...]
zywnosci
> :)
> Jest tyle pieknych drzew ozdobnych a ty chcesz aby wygladalo u ciebie
> jak na wiosce zabitej dechami za bugiem ;-) , pewno dach masz ze slomy
;-)
> Rzadko odwiedzam ta grupe ale radze ci przejrzec strony WWW grupowiczow
> moze czegos sie dowiesz.........
> pozdrawiam Jara
>
> ps mysle ze jestem praktykiem ...mam 1300m ogrody przy domu
> i praktycznie wszystko drzewa i krzewy ozdobne ...dzrzewo na drzewie ..
:))
> pierwszy ogrod takze urzadzalem owocowymi ...2 lata i karczowanie...

Wlodek chyba nie pytal o to co Ty myslisz o nasadzeniach, tylko prosil o
rade gdzie kupic dobrej jakosci drzewka owocowe. To, ze Ty nie lubisz drzew
owocowych nie znaczy, ze reszta tez ich nie chce miec w ogrodku. Mylisz sie
grubo sadzac, ze Grupowicze nie maja w swych ogrodach drzewek owocujacych.
Wiekszosc (o ile nie wszyscy) maja. Poczytaj posty. Druga sprawa, to masz
bardzo wypaczone podejscie do hodowli owocow. Nie chodzi tu o zaoszczedzenie
paru PLN na jablkach, tylko o frajde skosztowania z wlasnego drzewka, przez
siebie pielegnowanego. Jeszcze jedno. Sa przeciez drzewa i krzewy ozdobne,
ktore daja owoce jadalne. Moze gdybys mial lepsza "praktyke" bylbys lepiej
zorientowany. Tak wiec nie krytykuj innych, ogrod to indywidualna sprawa.
pozdrowka
Jarek