Re: pytanie?

From: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: pytanie?
Date: Mon, 19 Jun 2000 07:21:57 +0200

Jara wrote:
> Zastanow sie w jakim celu chcesz posadzic te ,,jablonie'' bo chyba nie w
> celu
> zaoszczedzenia w wydatkach w warzywniaku ,odpada takze cel zdrowej zywnosci
> :)

Kiedys koledzy pojechali na splyw na Syberie. Spotkali tez podrozujacego
goscia, ktory mowil, ze ma dziewczyne w Irkucku. W Irkucku? - fajnie -
powiedzieli kumple - my tez jedziemy do Irkucka, to moze Was odwiedzimy.
No, dokladnie to ona mieszka kolo Irkucka - mowi gosc - dwiescie
kilometrow od Irkucka.

Moze Wlodek nie mieszka na rondzie Kopernika w Poznaniu, a gdzies kolo
Poznania, niekoniecznie 200km. W koncu calkiem pod samiutkim Poznaniem
jest tyle pieknych czystych miejscowosci ... Poznan mogl byc uzyty jako
skrot myslowy.

> Jest tyle pieknych drzew ozdobnych a ty chcesz aby wygladalo u ciebie
> jak na wiosce zabitej dechami za bugiem ;-) , pewno dach masz ze slomy ;-)

We wioskach zabitych dechami kroluja teraz iglaki.
A jablko zerwane prosto z drzewa jest nieporownywalnie lepsze od tego
zerwanego chocby tylko dzien wczesniej. Do tego na wlasnym drzewie wiesz
co masz, a w warzywniaku jablka moga byc nawet ze Slaska - a tego nie
rozpoznasz (o chemii nie wspomne - pisal kiedys Marek Kawalec bodajze).

> ps mysle ze jestem praktykiem ...mam 1300m ogrody przy domu
> i praktycznie wszystko drzewa i krzewy ozdobne ...dzrzewo na drzewie .. :))

I dopiero teraz to piszesz? Moze udostepnisz to arboretum do zwiedzania
- chociaz peelrecogrodnikom.
BTW na 1300m2 wszystkie - biedne roslinki ;-(

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl