pytanie

1. Data: 2005-04-06 15:33:16

Temat: pytanie
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Chcialam sie dowiedziec co oznacza skrot SG jesli chodzi o wyniki
badania moczu. I czy wartosc 1.025 jest dla tego parametru prawidlowa. Jesli
to pytanie lub podobne juz padlo z gory przepraszam ale nie mam niestety
dostepu do archiwum. dziekuje za odpowiedz

--
Magda

2. Data: 2005-04-06 15:45:27

Temat: Re: pytanie
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to pytanie lub podobne juz padlo z gory przepraszam ale nie mam niestety
> dostepu do archiwum. dziekuje za odpowiedz

SG - ciężar właściwy
1.025 jest w normie
--
Jola
Nakarm głode dziecko......

3. Data: 2005-04-06 15:49:37

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> SG - ciężar właściwy
> 1.025 jest w normie

dziekuje bardzo!

--
Magda

4. Data: 2005-04-06 16:15:27

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d30vb6$8gt$...@n...onet.pl,
Magda <m...@o...pl>:

> ale nie mam niestety dostepu do archiwum. dziekuje za odpowiedz

Co Ty ciagle z tym archiwum :)

http://groups-beta.google.com/group/pl.sci.medycyna

http://www.polnews.pl/showgrp.php?id=198

itp. - nic nie dziala - nie chce mi sie wierzyc.

--
Robert

5. Data: 2005-04-06 16:28:19

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d30vb6$8gt$...@n...onet.pl,
Magda <m...@o...pl>:

> Jesli to pytanie lub podobne juz padlo z gory przepraszam
> ale nie mam niestety dostepu do archiwum. dziekuje za odpowiedz

Czemu nie masz dostepu?
Nie dziala Ci google, polnews, gazeta.pl, onet.pl itp.?

--
Robert

6. Data: 2005-04-06 16:30:08

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d312oe$g9h$...@n...onet.pl,
Magda <m...@o...pl>:
> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości
>
> ja pierwszy raz z archiwum :) pewnie jest wiecej niz jedna Magda :)

A to przepraszam.

--
Robert

7. Data: 2005-04-06 16:31:31

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-04-06 16:38:46

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d31397$huf$...@n...onet.pl,
Magda <m...@o...pl>:
> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości

> to sa takie problemy z moim komputerem. zadne strony www mi nie chodza
> niestety. Bo to taki totalnie stary grat, ktory jest tylko w razie
> awarii :)) Dostep bede miala kiedy moj normalny komputer wroci z
> naprawy :)

Rozumiem, wspolczuje i zycze szybkiego powrotu komputera z naprawy :)

--
Robert

9. Data: 2005-04-06 16:40:28

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-04-06 16:44:05

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Rozumiem, wspolczuje i zycze szybkiego powrotu komputera z naprawy :)

dzieki :) diagnoza postawiona a teraz juz jestesmy w trakcie lecznia :)
mysle ze niedlugo powroci do zdrowia i juz bedzie po klopocie. Milego
wieczoku!

--
Magda

interpretacja wyników badań