pytanie

1. Data: 2016-10-05 11:42:04

Temat: pytanie
Od: "KN" <...@...ks> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to pytanie o to, czy "ciagle mowienie do siebie" jest choroba. Na
takie pytanie znalazlem juz kilka odpowiedzi w Internecie brzmiacych
podobnie, ze... "niedawno psychiatrzy uznali, ze ..." itd.

Ja chcialem zapytac o cos innego:
za objaw jakich chorob bylo lub jest obecnie uznawane "ciagle mowienie do
siebie"?

2. Data: 2016-10-05 20:47:16

Temat: Re: pytanie
Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za objaw jakich chorob bylo lub jest obecnie uznawane "ciagle mowienie do
> siebie"?

Schizofrenia

Endriu

3. Data: 2016-10-05 22:44:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-05 o 11:42, KN pisze:
> [...]
>
> Ja chcialem zapytac o cos innego:
> za objaw jakich chorob bylo lub jest obecnie uznawane "ciagle mowienie do

Może samotność i nie manie z kim porozmawiać?

--
animka

4. Data: 2016-10-05 22:45:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-05 o 20:47, Endriu pisze:

> Schizofrenia
>
> --
> Pozdrawiam
> Endriu
Nie żartujesz przypadkiem?

--
animka

5. Data: 2016-10-06 11:03:27

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> Może samotność i nie manie z kim porozmawiać?

Kolega odwiedzil po raz pierwszy kolege.
Zona co chwile biegala do kuchni i tam cos mowila.
Gosc pomyslal ze mowi do siebie i cos o tym napomknal.
Uslyszal "Ania mowi do kota".
Ja co chwile pytam swojej "Mowisz do mnie czy do kota"?

A mozna tez mowic do obrazu itp.
S*

6. Data: 2016-10-07 18:16:00

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2016 o 11:42, KN pisze:
> [...]
>
> Ja chcialem zapytac o cos innego:
> za objaw jakich chorob bylo lub jest obecnie uznawane "ciagle mowienie do

Jak chcesz porozmawiać z inteligentnym człowiekiem to normalne, że
mówisz do siebie.
W każdym razie nie dyskutujesz wtedy na grupach dyskusyjnych.

[ ISM ] Physics 9th Edition by Cutnell, Johnson
Learn to Build Electronic Circuits
Czy jest lek na WZW (B?C? itp) tuż po zakażeniu?
Geneza chorób ludzkich w ujęciu moralno-symbolicznym
dylematy