pytanie

1. Data: 2005-01-26 16:27:06

Temat: pytanie
Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam małe pytanie. Wstaje codziennie koło 10 rano i ide cwiczyć. Mniej więcej
godz siłowni (bieżna, stopper) i pół godz basenu. I teraz nie wiem, czy
sniedanie powinnam zjesć przed wyjsciem, czy po powrocie? Czy wogóle powinno
sie cos jesc przed porannymi ćwieczeniami? Z góry dziekuje za odpowiedz.
Monika

2. Data: 2005-01-26 16:44:03

Temat: Re: pytanie
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mam małe pytanie.
deja vu ???

Pzdr. M.

3. Data: 2005-01-26 17:00:03

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinno
> sie cos jesc przed porannymi ćwieczeniami? Z góry dziekuje za odpowiedz.

Wstań wczesniej. Ćwicz na czczo, jedz najwcześniej pół godziny po treningu.
I czytaj książki. Większość napisali fachowcy. Dygresja: zazdroszcę
szalonych nocy.

4. Data: 2005-01-26 21:52:47

Od: "Mootant" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wogóle powinno
> sie cos jesc przed porannymi ćwieczeniami? Z góry dziekuje za odpowiedz.

Jezeli cwiczysz tylko dla zrzucenia wagi to radze na czczo. Pamietaj ze
dopiero po min. 20 min areobow zaczynasz spalac tluszcz (dzieki temu ze
jestes na czczo, proces ten zaczyna sie po prostu szybciej, bo jest mniej
glikogenu do spalenia w miesniach).

Jzeli chodzisz na silownie i oprocz zrzucenia tluszczu interesuje cie
rowniez uzyskanie jakiejs masy miesniowej, to radze zjesc posilek godz.
przed treningiem skladajacy sie z wegli o niskim IG (np. odpowiedni chlebek
z chudym serem). Zaraz po treningu powinno sie natomiast zjesc cos z wysokim
IG (batonik, banana, odpowidnia odzywka/napoj). W ten sposob glikogen wroci
raz dwa do miesni i nie stana sie one "pozywieniem" dla organizmu. Mniej
wiecej godz. po treningu nastepuje posilek glowny, rozniez z weglami o
niskim IG. Radzi sie unikac tluszczy przed i po treningu (jedz je w innych
porach).

pozd.

5. Data: 2005-01-28 20:22:21

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mootant" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiecej godz. po treningu nastepuje posilek glowny, rozniez z weglami o
> niskim IG. Radzi sie unikac tluszczy przed i po treningu (jedz je w innych

Propozycja kolegi jest jedną z wielu. Np. p. Kamila Porczyk jest na diecie
wysoko tłuszczowej - Atkinsa (MŚ w fitnes).

Rozszerzenie możliwości grupy
Piękne!!! ;-)
Pytanie
dieta po usunięciu śledziony