pytanie do ........

1. Data: 2003-10-26 23:47:32

Temat: pytanie do ........
Od: kaczor <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od ponad roku meczy mnie podana przypadlosc:

przy natezeniu dzwieku jakie wydaje 4-5 osob w zamiknietym
pomieszczeniu podczas glosnej rozmowy, pracy silnika maluszka, pracy
boscha, slusze w lewym uchu trzaski.
(podobny dzwiek wydaje stara zdezelowana plyta winylowa, lub dzwiek
podobny do takiego jaki powstaje podczas silnego dmuchania powietrza
do ucha)
-trzaski te w okolo 80% procentach zaklucaja dzwiek zewnetrzny tylko
podczas jego trwania .
-ponadto gdy juz zacznie mi "trzeszczec" w uchu wystarczy nowe
znacznie nizsze natezenie dzwieku a "trzaski" powracaja na czas jego
trwania.
- dzwieki zewnetrzne powodujace "trzaski" leza w pasmie okolo 200 -
1200Hz. reszta pasma praktycznie w czystej formie nie wywoluje
"trzeszczenia". natomiast zlozenie tych dzwiekow: dwudzwieki czy
akordy z instrumentow, powoduja powyzsza dolegliwosc (wiecej
harmonicznych).

Pytanie: co to za dolegliwosc, jak i czym leczyc moze jakas diagnoza?

tak tak, juz pytalem ale niestety bez odzewu

2. Data: 2003-10-26 23:53:10

Temat: Re: pytanie do ........
Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Oct 2003 00:47:32 +0100, kaczor napisał/napisała:
> - dzwieki zewnetrzne powodujace "trzaski" leza w pasmie okolo 200 -
> 1200Hz. reszta pasma praktycznie w czystej formie nie wywoluje

Wow, czym to zmierzyles ?

> Pytanie: co to za dolegliwosc, jak i czym leczyc moze jakas diagnoza?
> tak tak, juz pytalem ale niestety bez odzewu

moze cialo obce ? :)
Idz do lekarza, szybciej ebdzie..

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

3. Data: 2003-10-27 23:27:31

Od: kaczor <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Oct 2003 23:53:10 +0000 (UTC), Papik

>Wow, czym to zmierzyles ?

na gitarze elektrycznej

4. Data: 2003-10-27 23:28:32

Od: kaczor <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wow, czym to zmierzyles ?

na gitarze elektrycznej

>moze cialo obce ? :)

cialo obce odpada

>Idz do lekarza, szybciej ebdzie..

bylem ale cos chlopaki niezbyt mi pomogli

5. Data: 2003-10-28 05:57:55

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Oct 2003 00:28:32 +0100, kaczor napisał/napisała:
> cialo obce odpada

a to sie nie martw, samo odpadnie :>

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

Zespół Meliera-coz to jest?
Pytanie
Świerzb ?