pytanie do kobiet...

1. Data: 2003-04-18 20:11:57

Temat: pytanie do kobiet...
Od: "Tom" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie panie z zacięciem do klawiaturki....

Jak to jest z wami kobietami :) , gdy dostajecie np. perfum, to czy
zwracacie uwagę na to czy to 20ml, czy np. 50ml?
Albo jak reagujecie gdy od przyjaciela dostaniecie bielizne?

Pozdrawiam, i życzę wesołych świąt
Tom

1. Data: 2003-04-18 20:17:35

Temat: Re: pytanie do kobiet...
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Tom " wrote:

> Jak to jest z wami kobietami :) , gdy dostajecie np. perfum, to czy
> zwracacie uwagę na to czy to 20ml, czy np. 50ml?

Nie.
A są takei, które zwracaja?

Aha, ale jakbym dostała takie cos np firmy Coty to nie wiedziałabym co z tym
zrobic :(

> Albo jak reagujecie gdy od przyjaciela dostaniecie bielizne?

Od przyjaciela, z którym chodze na piwo? Jej, mam nadzieje ze nigdy nie
wpadnie na taki pomysł :)))
A od tego bardziej niz przyjaciela - uciecha na całego :)))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-18 20:19:31

Od: s...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak to jest z wami kobietami :) , gdy dostajecie np. perfum, to czy
> zwracacie uwagę na to czy to 20ml, czy np. 50ml?

Zależy co to za perfumy :)
> Albo jak reagujecie gdy od przyjaciela dostaniecie bielizne?

Zależy co to za bielizna:)

1. Data: 2003-04-18 20:19:57

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkie panie z zacięciem do klawiaturki....
>
> Jak to jest z wami kobietami :) , gdy dostajecie np. perfum, to czy
> zwracacie uwagę na to czy to 20ml, czy np. 50ml?

wiesz ja nie zwracam np. uwagi na ilosc ale na jakosc. wiadomo przeciez ze im
wieksza butelka tym drozsze sa perfumy. naprawde drogie perfumy nie musza byc w
przepastnym opakowaniu bo wystarczy "kropelka" i juz pachne niebiansko wiec
starczaja na dlugo. tak przecietnie flakon 50ml starcza mi na okolo pol roku,
moze mniej, zaznaczam ze uzywam ich codziennie ale nie wylewam ich na siebie,
wkoncu nikt nie lubi sie dusic stojac obok drugiej osoby ;))
> Albo jak reagujecie gdy od przyjaciela dostaniecie bielizne?

nigdy nie dostalam od przyjaciela ale dostalam od przyjaciolki, bardzo mily
prezent bez zadnych podtekstow :)
jesli dalby mi bielizne przyjaciel pomyslalabym ze chce byc kims wiecej niz
przyjacielem.

> Pozdrawiam, i życzę wesołych świąt
> Tom

wzajemnie
Kasia

1. Data: 2003-04-18 20:30:50

Od: "Tom" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie.
> A są takei, które zwracaja?
>
> Aha, ale jakbym dostała takie cos np firmy Coty to nie wiedziałabym co z
tym
> zrobic :(

Boze nie! Chodzi o prawdziwe perfumy, przynajmniej Chanel albo Christian
Dior :)

> Od przyjaciela, z którym chodze na piwo? Jej, mam nadzieje ze nigdy nie
> wpadnie na taki pomysł :)))
> A od tego bardziej niz przyjaciela - uciecha na całego :)))
>
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-18 20:32:40

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom wrote:
> [...]
> zwracacie uwagę na to czy to 20ml, czy np. 50ml?
> Albo jak reagujecie gdy od przyjaciela dostaniecie bielizne?

:))
Jeżeli 'sępisz' na perfumy, kup 'skąpą' bieliznę.

P.S. Jeżeli masz 20ml perfum i 50ml butelkę, to przelej te 20ml do 50ml
butelki i uzupełnij czym tam sobie wymyślisz :)) (np. białkiem z wydmuszki)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-18 20:42:05

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Tom " wrote:

> Boze nie! Chodzi o prawdziwe perfumy, przynajmniej Chanel albo
> Christian Dior :)

E tam zaraz przynajmniej,
sa tansze markowe i bardzo fajne :)))
Ale generalnei pojemnosc nie ma znaczenia, bo ja mam tylko jedne perfumy,
których uzywam od lat, i w tym przypadku im wieksza pojemnosc tym lepiej.
Ale wszystkie pzoostałe - im mniej tym lepiej, bo szybciej sie konczą, i
mozna zaopatrzyc sie w jakies zupełnie inne. Poza tym perfumy potrafia sie
znudzic, wiec kupowanie duzych pojemnosci IMO nei ma wiekszego sensu :))

Aha, lepiej dobrze znac gust osoby, która chcesz obdarowac, bo mozna trafic
jak kulą w płot.

Jakby co wstąp na pl.rec.uroda :)

1. Data: 2003-04-18 20:42:30

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" tycztom " wrote:

> P.S. Jeżeli masz 20ml perfum i 50ml butelkę, to przelej te 20ml do
> 50ml butelki i uzupełnij czym tam sobie wymyślisz :)) (np. białkiem z
> wydmuszki)

Yyyyyyyy, bleeeeeee :)

1. Data: 2003-04-18 20:45:13

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Yyyyyyyy, bleeeeeee :)

:))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-04-18 20:54:58

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]

[ciach'o]

> Jakby co wstąp na pl.rec.uroda :)

Ludzie. To nie jest 'gwiazdka'. Teraz 'cza' gadać o kurczakach, korkowcach,
kapiszonowcach, 'psikawach' (ewentualnie Viadrach ;) + bazie, jaja, baranki,
inne święconki, rezurekcje.. itd. a nie o jakichś prezentach.

P.S. W początkowej fazie znajomości łatwiej kupić perfumy (chociaż z 2

Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

co jest grane?
Specjalne życzenia dla aspołecznych ateistów
wesołych świąt
Veni Sancte Spiritus
Jajecznie!