Re: pytanie do mezczyzn

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: pytanie do mezczyzn
Date: Wed, 13 Feb 2002 17:08:38 +0100

Użytkownik "trener" napisal:

Po pierwsze witam serdecznie. Na grupie jestem po raz pierwszy wiec mam
lekka treme ;) Jesli pozwolicie chetnie tutaj troszke zabawie.
Przepraszam, ze witam sie tak "pokatnie", ale podobno osobne watki z
przywitaniem moga byc drazniace...

Zalezy co rozumiesz pod pojeciem zdrady psychicznej. Chodzi Ci o to, ze
kobieta przestaje kochac, zaczyna dazyc uczuciem kogos innego? Czy tez o
sytuacje gdy na ulicy zobaczy jakiegos przystojniaka i pomysli przez
chwile jakby to bylo z nim? Jesli to drugie to ja osobiscie bym przebolal.
Kiedys na Discovery jakis czas pojawiala sie zapowiedz pewnego programu.
Pokazywano scenki z zycia roznych ludzi: "moglabym go zabic...", "chyba ja
udusze...", "gdybym tylko mial pistolet to..." itp. A na koniec komentarz.
Nie pamietam go dokladnie wiec nie bede cytowac. Chodzilo jednak o to, ze
podobne mysli ma kazdy, ale nie kazdy im ulega...
Mysle, ze podobnie jest z ta "zdrada psychiczna". Jesli to sa tylko jakies
tam luzne, ulotne mysli to nic w nich zlego. Jesli jednak kobieta kocha
innego skrycie, to dla mnie juz bez roznicy, czy laczy sie to z kontaktem
fizycznym czy nie. Sprowadza sie to i tak do jednego - do oszukiwania
drugiej strony...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/