pytanie do mezczyzn

1. Data: 2002-02-12 13:33:22

Temat: pytanie do mezczyzn
Od: m...@b...gnet.pl (Milena) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Postaram sie uproscic jak tylko mozliwe moje pytanko..a mianowicie:
Z dwojga zlego,jaka prawde dotyczaca zdrady woleliby uslyszec faceci
od kobiety
a)zdrady czysto psychicznej
b)zdrady czysto fizycznej

domyslam sie ze zadnej,ale jesli juz,to...?

Z mojego skromnego doswiadczenia,wnioskuje ze mezczyzna przyznajacy
sie do zdrady,ma na swoje usprawiedliwienie zaangazowanie
emocjonalne,wypiera sie jakoby czystego pozadania
fizycznego(zwierzecego?)z innych zrodel domyslam sie ,ze ludzie daja
taka odpowiedz jaka chcieliby sami uslyszec gdyby znalezli sie w
podonbej sytuacji..
Nie twierdze ze wszyscy musza byc podoni,ale interesuje mnie
statystyka.
Co jest zlego w przyznaniu sie do samej zadzy (instyktu zwierzecego?)
Zatem nasuwa sie wniosek,a raczej pytanie,czy ten mezczyzna
spodziewalby sie takiego samego wytlumaczenia od swojej dziewczyny ?
Czy wolalby (gdyby juz )zeby Ona na swoje wytlumaczenie miala emocje??
pozdrawiam
Milena

1. Data: 2002-02-12 17:25:22

Temat: Re: pytanie do mezczyzn
Od: "trener" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milena" <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Postaram sie uproscic jak tylko mozliwe moje pytanko..a mianowicie:
> Z dwojga zlego,jaka prawde dotyczaca zdrady woleliby uslyszec faceci

zdrada czysto fizyczna nie istnieje
chyba że chodzi ci o nekromancje - dzisiejszy poziom wiedzy pozwala
stwierdzic że trupy nie myślą
miłego dnia

tren r

1. Data: 2002-02-12 18:25:32

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milena" <....>
> a)zdrady czysto psychicznej
> b)zdrady czysto fizycznej

zadna zdrada nie jest czysta, jesli jest faktycznie zdradą i nie ma
wielkiego znaczenia juz jakiej jest materii
M.

1. Data: 2002-02-12 18:40:41

Od: "Saranna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pl> wrote in message news:a4bmof$2vg$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Milena" <....>
>
> zadna zdrada nie jest czysta, jesli jest faktycznie zdradą i nie ma
> wielkiego znaczenia juz jakiej jest materii
> M.

No dobra ,pomijajac slowa "czysto",nie mozesz odpowiedziec konkretnie na
pytania??
Przeciez wiadomo o co chodzi i po co czepiac sie slow...

1. Data: 2002-02-12 18:47:09

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saranna" <....>
> No dobra ,pomijajac slowa "czysto",nie mozesz odpowiedziec konkretnie na
> pytania??
> Przeciez wiadomo o co chodzi i po co czepiac sie slow...

to nie czepainaie sie słów..
przepraszm, myslałem ze odpowiedziałm konkretnie.. ale nie wiedziłem ze to
test i mozna wybierac tylko pytanie z proponowanego zestawu odpowiedzi..
naiwnie myslałem ze chodzi o subiektywna opinię jakiegos osobnika..

no juz dobrze, wybieram od. c)

(choć trudno powiedziec zebym na prawde wolał, ale mysle ze taka odpowiedz
ze strony tej drugiej osoby byłaby najblizsza prawdy, a skoro juz coś
wyznwac to szczerze, na otarcie łez....dlatego bym te 'wolał', ale ne
przyjkładałbymdo tego az takiejwagi, w zasadzie to jakaby nie była
odpowiedz, poweni ja bym słyszał C)

odpowiedziełam konkretniej juz? , ale w dalszymciagu uwazam..... ;)

Marsel

1. Data: 2002-02-13 13:43:12

Od: m...@b...gnet.pl (Milena) szukaj wiadomości tego autora

Czy chcesz powiedziec ze nie wiesz co to znaczy "przeleciec
panienke"np.w stanie nietrzezwosci dla zaspokojenia instynktu
fizjologicznego???

1. Data: 2002-02-13 16:08:38

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trener" napisal:

Po pierwsze witam serdecznie. Na grupie jestem po raz pierwszy wiec mam
lekka treme ;) Jesli pozwolicie chetnie tutaj troszke zabawie.
Przepraszam, ze witam sie tak "pokatnie", ale podobno osobne watki z
przywitaniem moga byc drazniace...

Zalezy co rozumiesz pod pojeciem zdrady psychicznej. Chodzi Ci o to, ze
kobieta przestaje kochac, zaczyna dazyc uczuciem kogos innego? Czy tez o
sytuacje gdy na ulicy zobaczy jakiegos przystojniaka i pomysli przez
chwile jakby to bylo z nim? Jesli to drugie to ja osobiscie bym przebolal.
Kiedys na Discovery jakis czas pojawiala sie zapowiedz pewnego programu.
Pokazywano scenki z zycia roznych ludzi: "moglabym go zabic...", "chyba ja
udusze...", "gdybym tylko mial pistolet to..." itp. A na koniec komentarz.
Nie pamietam go dokladnie wiec nie bede cytowac. Chodzilo jednak o to, ze
podobne mysli ma kazdy, ale nie kazdy im ulega...
Mysle, ze podobnie jest z ta "zdrada psychiczna". Jesli to sa tylko jakies
tam luzne, ulotne mysli to nic w nich zlego. Jesli jednak kobieta kocha
innego skrycie, to dla mnie juz bez roznicy, czy laczy sie to z kontaktem
fizycznym czy nie. Sprowadza sie to i tak do jednego - do oszukiwania
drugiej strony...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-02-13 16:11:16

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trener" napisal:

> zdrada czysto fizyczna nie istnieje
> chyba że chodzi ci o nekromancje - dzisiejszy poziom
> wiedzy pozwala stwierdzic że trupy nie myślą

Jesli pozwolisz nie zgodze sie z Toba. Sa ludzie, ktorzy seks traktuja
wylacznie instrumentalnie. Uczucia odkladaja na bok - chca tylko zaspokoic
swoje potrzeby, rozladowac napiecie seksualne itp.

> miłego dnia

wzajemnie :)
--
o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

1. Data: 2002-02-13 18:11:42

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Feb 2002 13:33:22 GMT, m...@b...gnet.pl (Milena)
wrote:

>a)zdrady czysto psychicznej

co to jest zdrada czysto psychiczna? gdy kobieta wierzy i ufa innemu
mezczyznie, niz jej partner, lecz nie pozwala sie owemu mezczyznie
nawet dotknac?

>b)zdrady czysto fizycznej

nie ma zdrady czysto fizycznej...
owszem, mozna miec romans oparty tylko na fizycznosci, ale gdy w gre
wchodzi zdrada... zdradza sie pewien uklad emocjonalny (zwiazek), a
to, ze srodkami czysto fizycznymi, to juz inna bajka.

> [...]
>fizycznego(zwierzecego?)z innych zrodel domyslam sie ,ze ludzie daja
>taka odpowiedz jaka chcieliby sami uslyszec gdyby znalezli sie w

bingo. zdrada fizyczna dokonana przez kobiete wiaze sie z ryzykiem
tego, iz jej mezczyzna bedzie musial pozniej utrzymywac nieswoje
dziecko, co wiecej - gdy zdradzi Cie fizycznie Twój mezczyzna, tej
samej nocy mozecie splodzic wspolne potomstwo - gdy Ty go zdradzisz
i okaze sie, ze jestes w ciazy, on nie bedzie mógl przez min. 9
miesiecy miec z Toba potomstwa - do tego czasu moze np. wykitowac i
tak oto jego DNA nie zostanie dalej przekazane.
oczywiscie istnieja przeciez srodki antykoncepcyjne itd... ale kiedys
ich nie bylo... jestesmy potomkami tych, którzy nie dopuszczali do
tego, by partnerka dokonywala fizycznej zdrady - potomkowie tych,
ktorzy na zdrady pozwalali po prostu nie istnieja...

>Czy wolalby (gdyby juz )zeby Ona na swoje wytlumaczenie miala emocje??

w wielu przypadkach tak. zalezy jeszcze, jakie emocje.

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-02-13 18:14:06

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Feb 2002 17:11:16 +0100, "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
wrote:

>Jesli pozwolisz nie zgodze sie z Toba. Sa ludzie, ktorzy seks traktuja
>wylacznie instrumentalnie. Uczucia odkladaja na bok - chca tylko zaspokoic
>swoje potrzeby, rozladowac napiecie seksualne itp.

w zwiazku sa dwie osoby - jesli obie traktuja siebie tylko jako
obiekty fizycznego samozaspokojenia, nie dostrzegaja ani odrobiny
uczuc etc... to wowczas faktycznie fizyczny skok w bok od takiej
fizycznosci moze byc uznany za zdrade "czysto fizyczna" - ale czy
w takim wypadku wogóle mozna mówic o zwiazku i o zdradzie?

--
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #fidonet 2:482/64
plus dodatki |___|___|___|_,_|_||___ gg 256967 #poznan

SWPS ;(( HELP
potrzeba porażki...?
Chcialbym wysluchac kogos...
brak mi bogactwa, ale nie kasy