pytanie do reumatologów i neurologów

1. Data: 2004-02-11 10:34:13

Temat: pytanie do reumatologów i neurologów
Od: "fiona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

- Witam szanownych grupowiczów

Mam takie pytanie. Pracuję w Agencji reklamowej, która współpracuje z
firmami farmaceutycznymi. Chciałabym przygotować pewnej pomocy medycznej dla
lekarzy reumatologów i być może neurologów. Zagłębiając się w literature
fachowa wiem, że jest kilka skal oceny bólu. Mam pytanie, która z tych skal
jest jakby najważniejsza. Chodzi mi o parametry , do których lekrzae musza
sięgać w trakcie wizyty np. do książki . Jesli nie skala oceny bólu to maoże
inne parametry sa dla reumatologa ważne. Prosze o podpowiedz jakie?
dziękuje i pozdrawiam

Agnieszka

2. Data: 2004-02-11 22:07:13

Temat: Re: pytanie do reumatologów i neurologów
Od: " glabella" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiona <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> sięgać w trakcie wizyty np. do książki . Jesli nie skala oceny bólu to maoże
> inne parametry sa dla reumatologa ważne. Prosze o podpowiedz jakie?

Najpopularniejsza to chyba skala od 1 do 10, gdzie 1 to brak bólu, a 10 to
największy jaki pacjent może sobie wyobrazić.

skóra głowy
badania krwi -- wyniki
Soczewki, nadal J&J Acuvue czy Ciba Vision Focus?
pytanie do osob po lasiku
Jak brać TETRACYKLINĘ?