pytanie do wszystkich

11. Data: 2008-07-09 07:11:14

Temat: Re: pytanie do wszystkich
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:
[..]
Jak widać... Internet obfituje w takie i inne okazy... ;-DDD. Na całe
szczęście są jeszcze w miarę normalni ludzie na świecie, którzy nie
ulegają presji innych i co nieco widzą wokół siebie ;-))). Wprawdzie
może nie kraczą jak tamci, ale można czasem coś sensownego po nich
przeczytać ;-).

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl

12. Data: 2008-07-09 20:20:38

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 16:57, Adam <N...@p...w.google> wrote:
[...]
> [...]
> rodzinę, dzieci, prowadzę normalne życie dojrzałego, heteroseksualnego
> mężczyzny. Nie odczuwam żadnej potrzeby rozmawiania o moim życiu
> seksualnym bo uważam, a nawet więcej - WIEM - że nie różni się ono niczym
> od życia seksualnego przeciętnego mężczyzny w moim wieku. Utrudnienia
> natury technicznej spowodowane moim kalectwem są prostym problemem
> technicznym, a problem techniczny, jak wie każdy inżynier, zawsze można
> obejść.> On Tue, 08 Jul 2008 08:51:35 +0200, Lech Dubrowski <3...@3...com.pl>
>

> Problemy seksualne osób niepenosprawnych są tej samej natury co problemy

Tutaj wykazujesz totalny brak wyobraźni.

[...]

13. Data: 2008-07-09 20:29:32

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 00:04, "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
>
> W zwiazku z brakiem konstruktywnego zainteresowania prowadzonym projektem
> badawczym dotyczacym zdrowia psychoseksualnego osob niepelnosprawnych,
> osmielam sie zapytac czy fakt ten powinienem interpretowac jako
> 1) przejaw braku zainteresowania wlasnym zdrowiem seksualnym
> 2) oporow nautry moralnej przed uczestnictwem w badaniu zwiazanym z
> ginekologia/anndrologia/seksuologia
> 3) eliminowanie wszelkich przejawow seksualnosci z wlasnego zycia.
> 4) Inne...jakie?
>
> Bede wdzieczny za odpowiedzi, ktore dostarcza przeslanek do dalszych prac

Odległość

14. Data: 2008-07-10 18:07:26

Od: Adam <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Jul 2008 22:20:38 +0200, ShrekPl <b...@g...com> wrote:

> Tutaj wykazujesz totalny brak wyobraźni.

Absolutnie nie.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

"Sprawny dojazd" - na jakim etapie jest ten program?
Polecam Poczytać!!!!
niepełnosprawni intelektualnie - nowa szansa?
równość via PKP
Telepraca. Jakie formalności ?