Re: pytanie do zwolennikow zakazu aborcji

From: elgar_mail <e...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: pytanie do zwolennikow zakazu aborcji
Date: Wed, 18 May 2005 20:57:12 +0200

On Wed, 18 May 2005 20:09:12 +0200, cbnet wrote in

> Dlaczego dla wiernych krk "zabicie" zaplodnionych
> zenskich komorek jajowych w wyniku sztucznego
> poronienia to "morderstwo", ale "zabicie" zaplodnionych
> zenskich komorek jajowych np odrzuconych w trakcie
> selekcji w metodzie in vitro czy wykorzystywanych
> w eksperymentach medycznych to juz nie "morderstwo"?

Widziałeś jakąś wykładnię doktryny na temat drugiej części pytania?

Parę lat temu pisałam pracę z bioetyki, znalazłam wtedy na ten temat
książkę księdza kat. (nazwiska nie pomnę). Zaglądam więc do sieci, co
słychać....
księża wciąż piszą
http://bezuprzedzen.pl/czytelnia/abc_bioetyki_03.htm

Studium Bioetyki nawet jest! W Kielcach...
http://www.sl-zdr.kielce.opoka.org.pl/program.htm

Na tej stronie sporo materiałów jest zlinkowanych, zajrzyj, jeśli masz czas
(no ja raczej odpadam do końca tygodnia :( )

elgar