pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]

11. Data: 2005-05-18 18:54:51

Temat: Re: pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]
Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:d6g2sl$n73$1@news.onet.pl...
> Grzegorz Z.:
>
> To ludzie ktorzy w istotny sposob przegrali swoje zycie przekonani,
> iz prawnymi zakazami i nakazami zdolaja zapobiec temu, ze inni
> tak jak oni przegraja swe zycie.
> Oni to robia, aby ~ratowac patologie, ktora soba uosabiaja.
>
> Tak mysle. ;)

Ponadto ja zastanawiam się zawsze, dlaczego na takie "flash moby" pod Sejm
zbiegają się zawsze panie po sześćdziesiątce a nie po dwudziestce ?

Dobranoc.

12. Data: 2005-05-18 18:56:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika:
> A mówiłes o tym swojemu psychiatrze?

Aby zostac ~zrozumianym musialby chyba
raczej pogadac z twoim. ;D

--
Czarek

13. Data: 2005-05-18 19:02:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> Ponadto ja zastanawiam się zawsze, dlaczego na takie
> "flash moby" pod Sejm zbiegają się zawsze panie po
> sześćdziesiątce a nie po dwudziestce ?

Bo to aktyw i elektorat Mlodziezy Wszechpolskiej, LPR oraz
PiS-u, wiec sila rzeczy sa to jednostki po "zaawansowanej 20-ce".
;DDD

--
Czarek

14. Data: 2005-05-18 19:12:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Dlaczego dla zwolennikow zakazu aborcji "zabicie"
> zaplodnionych zenskich komorek jajowych w wyniku
> sztucznego poronienia to "morderstwo", ale "zabicie"
> zaplodnionych zenskich komorek jajowych np odrzuconych
> w trakcie selekcji w metodzie in vitro czy wykorzystywanych
> w eksperymentach medycznych to juz nie "morderstwo"?

przeciez osoby nie akceptujace aborcji nie akceptuja
ani jednego ani drugiego ...

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

15. Data: 2005-05-18 19:13:48

Od: gazebo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Kira:
>
> Alez nie! Mylisz sie! :)
>
> Przeciez gdybys miala racje to jednoczesnie z zakazem
> aborcji zakazanoby w PL m.in. metod zaplodnienia in vitro
> oraz badan medycznych z wykorzystaniem zarodkow.

byly i sa czynione takie naciski/proby

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

16. Data: 2005-05-18 19:25:35

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.05.05, około 20:56, cbnet bulgocze

> Aby zostac ~zrozumianym musialby chyba
> raczej pogadac z twoim. ;D

Po czym wnosisz?

--
ika - umop apisdn

17. Data: 2005-05-18 19:31:13

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem psychiatrą

--
ika - umop apisdn

18. Data: 2005-05-18 19:34:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo:
> byly i sa czynione takie naciski/proby

Wprowadzenie zakazu aborcji skutkuje takze koniecznoscia
wprowadzenia zakazu (pod grozba wiezienia) uzywania spirali
domacicznych powodujacych bardzo wczesne poronienie
zarodka plodu ludzkiego.

Zakaz aborcji jako rzekoma "obrona zycia dzieci" jest
absurdalna niekonsekwencja w obliczu braku odpowiednich
zakazow w szeregu innych dziedzinach zycia, gdzie
filozofia zwolennikow zakazu aborcji jest na codzien
narazana na szwank.

Jak to mozliwe ze "obroncom zycia" tak szalenczo zalezy
na zakazie aborcji, lecz ich sumienia nie wykazuja juz
tak goracego zainteresowania innymi sposobami "zabijania
dzieci" przez co sa im znacznie bardziej obojetne przypadki
nie zwiazane z zabiegami aborcji liczone prawdopodobnie
w setkach milionow i bedace takim samym "zabijaniem
dzieci" jak aborcja.

Porazajacy relatywizm moralny. ;)

--
Czarek

19. Data: 2005-05-18 19:35:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz:
> przeciez osoby nie akceptujace aborcji nie akceptuja
> ani jednego ani drugiego ...

Chcesz powiedziec, ze wierni krk nie uzywaja spirali
domacicznych jako srodka antykoncepcyjnego?

--
Czarek

20. Data: 2005-05-18 19:45:17

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.05.05, około 21:34, cbnet bulgocze

> Wprowadzenie zakazu aborcji skutkuje takze koniecznoscia
> wprowadzenia zakazu (pod grozba wiezienia) uzywania spirali
> domacicznych powodujacych bardzo wczesne poronienie
> zarodka plodu ludzkiego.

Może idź pikietować pod sejm, wywalcz konsekwencję.
Wtedy 10%(?) par będzie musiało adoptować.

Zdrówko
--
ika - umop apisdn

wlew Enema a wrzodzejace zapalenie jelita grubego
wirusy
Soczewki protetyczne ze żrenicą
Dobry dermatolog w Chorzowie, Katowiach, okolicy
czy to normalne??