pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]

21. Data: 2005-05-18 19:51:54

Temat: Re: pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]
Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał ...

> Chcesz powiedziec, ze wierni krk nie uzywaja spirali
> domacicznych jako srodka antykoncepcyjnego?

Jeżeli rzeczywiście wierni, to nie.

Pozdrawiam !
Mała Mi

22. Data: 2005-05-18 20:05:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika:
> Może idź pikietować pod sejm, wywalcz konsekwencję.
> Wtedy 10%(?) par będzie musiało adoptować.

Powinno, jesli sa wiernymi krk badz popieraja zakaz aborcji.

W innym razie jedna pozytywna proba in vitro jest rownoznaczna
pewnie z taka iloscia "morderstw dzieci" jakiej nie ma na sumieniu
najwieksza menelica z czasow socrealizmu skrobiaca sie na koszt
panstwa przynajmniej raz w roku... do czasu zapicia sie na smierc. ;)

--
Czarek

23. Data: 2005-05-18 20:06:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika:
> Po czym wnosisz?

Po twojej specyficznie (charakterystycznie) wyrazonej trosce. :)

--
Czarek

24. Data: 2005-05-18 20:14:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi:
> Jeżeli rzeczywiście wierni, to nie.

Doprawdy?

Nie chce mi sie wierzyc - za stary juz jestem na takie
sciemy. ;)

Tak samo jak wierzyc mi sie nie chce w zapewnienia
jakoby wierni krk tak samo goraco jak legalizacji aborcji
sprzeciwali sie bezkarnemu funkcjonowaniu "procederu"
np zaplodnien in vitro.

--
Czarek

25. Data: 2005-05-18 20:24:52

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.05.05, około 22:05, cbnet bulgocze

> Powinno, jesli sa wiernymi krk badz popieraja zakaz aborcji.

Prawo obowiązuje wszystkich, nie tylko wiernych

--
ika - umop apisdn

26. Data: 2005-05-18 20:24:54

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał ...

> Doprawdy?
>
> Nie chce mi sie wierzyc - za stary juz jestem na takie sciemy. ;)

A gdzie tu jest ściema ?
Chodziło mi o *rzeczywiście* wiernych,
a nie tych, którzy co niedzielę do kościoła,
ale nauki KK nijak się mają do ich życia codziennego.
Ci drudzy stanowią na pewno spory odetek "tłumu wiernych",
ale ci pierwsi też się zdarzają - nawet takich znam (niewielu).

Poza tym z Twojej wypowiedzi można by wywnioskować,
że spirale są w Polsce jakoś szczególnie popularne,
a to akurat nieprawda. Znacznie częściej stosowane
są pigułki lub prezerwatywy (nota bene - też przez KK zakazane).

Pozdrawiam !
Mała Mi

27. Data: 2005-05-18 20:32:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika:
> Prawo obowiązuje wszystkich, nie tylko wiernych

Skoro mamy zakaz aborcji, to w celu unikniecia absurdalnosci
przepisow prawnych w tym kraju powinnismy miec "z automatu"
rowniez zakaz m.in. zaplodnien in vitro, uzywania spiral
antykoncepcyjnych i pare innych zakazow uregulowanych
prawnie przez Panstwo.
Niestety. ;)

W innym razie zakaz aborcji jest chorym absurdem nie wiedziec
w jakim celu "wcisnietym" do Kodeksu Karnego...

no chyba ze chodzi o uczynienie z PL posmiewiska dla swiata,
to OK, zgadzam sie, ze w takiej sytuacji ma to pewien ~sens. ;)

--
Czarek

28. Data: 2005-05-18 20:38:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi:
> Poza tym z Twojej wypowiedzi można by wywnioskować,
> że spirale są w Polsce jakoś szczególnie popularne,
> a to akurat nieprawda.

Nie twierdze, ze spirale sa popularne w PL.
Twierdze jednak, ze istnieja wierni krk, ktorzy taka metode
antykoncepcji wybrali sobie...
i nie przeszkadza im to uwazac sie za zwolennikow zakazu
aborcji oraz uznawac JP2 za "wielkiego Polaka" czy nawet
swego "pasterza".

Czyz ludzie nie sa chorzy? ;)

--
Czarek

29. Data: 2005-05-18 20:39:13

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.05.05, około 22:32, cbnet bulgocze

> [...]
> rowniez zakaz m.in. zaplodnien in vitro, uzywania spiral
> antykoncepcyjnych i pare innych zakazow uregulowanych

Może dla Ciebie to jest zabawne, że mamy taką niekonsekwencję w naszym
SuperSystemie. Mnie to cieszy, że nie zamknęli swoją 'religijnością' drogi
tym, którzy dziecko chcą mieć, a nie mogą.
Więc zdaje się rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach. Ty sobie
poszczekujesz, ja wyję.

--
ika - umop apisdn

30. Data: 2005-05-18 20:44:18

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie do końca. Je tam pcha zawiść, że skoro one już nie mogą, to zrobią
> wszystko, by uprzykrzyć życie tym, które jeszcze mają takie możliwości :)

niekoniecznie zawisc... poprostu
sa pod tak duzym wplywem czarnych i maja tak wyprane berety ze co im ten
z podium powie ze jest dobre a co zle to uwierza bez rozpatrywania
po co myslec skoro juz ktos pomyslal, a poniewaz on pomyslal to tak musi
byc.

stad i ten ruch moheru

najsmutniejsze jest to ze sa tez ludzie nie majacy moheru i ktorzy sa w
wieku produkcyjnym...
tez maja wyprane berety

no ale na tym miedzy innymi polega demokracja.. kazdy moze prac co mu
sie podoba.. skoro jedni rzadzacy piora $ to drudzy rzadzacy(choc niby
nie) piora berety (od okolo 1700 lat)

pozdr
doslaw

ej... a moze dolaczymy sie do nich... tylko ze z postulatami o zakazie
in vitro (uszczesliwania na sile), he? ;)

wlew Enema a wrzodzejace zapalenie jelita grubego
wirusy
Soczewki protetyczne ze żrenicą
Dobry dermatolog w Chorzowie, Katowiach, okolicy
czy to normalne??