Re: pytanie i zaproszenie

From: "Janek2" <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: pytanie i zaproszenie
Date: Fri, 21 Oct 2005 21:46:48 +0200

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał Janek2 napisał(a):
> dach kryty wiórem osikowym. [...]

Raczej strużyną bo wióry to do tego celu raczej sie nie nadają.
Chyba, że jesteś krasnoludkiem.
;-)
pozdr. Jerzy

tak sobie myślę, że jesli fachowcy, którzy kładą takie dachy od lat mówią na
ten materiał "wiór osikowy", jeśli architekt, który 6 lat temu namawiał mnie
na to poszycie mówił o "wiórze osikowym", jeśli wreszcie w publikacjach o
dawnych polskich dworach spotykałem określenie "wiór osikowy" - to myślę, że
wielkiego błędu nie popełniam mówiąc tak samo... Niezależnie od tego, czy
ciętą z końcem zimy osikę się struga czy łupie....:))
Co do tego czy krasnoludki nazywają to "wiórem" czy "strużyna" - pytaj
raczej w King Size - ja nie wiem :))
Pozdrawiam
Janek