Re: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)

Data: 2005-04-06 12:25:56
Temat: Re: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Od: "Mancer" <m...@o...pl>

n_d <s...@w...com> napisał(a):
> nie bądź taką pesymistką ;) wiem co robie ;)
> a jojo - nie wiem dlaczego, ale moj organizm nie zna czegos takiego ;)
> odchudzam się trzeci raz...z przerwami, bo z duzej wagi schodzę ;) i joja

Z dużej wagi schodzisz.. i dużej wagi wrócisz :)

Zacytuje Ci wypowiedź jednej dziewczyny, która odchudzała się
w podobny sposób:

"Moze zaczne od tego ze mam do zrzutki ok 20kg do tej pory bardzo
latwo mi to przychodzilo(mam za soba jzu 2 proby) ale za kazdym razem
bylo niestety jo-jo :/ tak wiem ze robilam to zle moja dietka
ograniczala sie do ok 800kcal dziennie i przez to rozwalilam
sobie caly metabolizm. Za 2 razem juz tak szybko nie chudlam,
a teraz juz wogole"

Jak dla mnie 85% że skończysz tak samo :(

--

Wojciech "Mancer" Przybysz