pytanie o cenę

1. Data: 2005-07-03 17:57:09

Temat: pytanie o cenę
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny :)

Ja z takim nietypowym pytaniem ale jestem po wypadku i nie za bardzo
moge sie poruszac. A pytanie moje o cene - orientujecie sie moze ile
kosztuja ostrza do gillette sensor exel woman? Nie wiem czy na allegro
mi sie oplaca kupic.
Mam nadzieje ze ktoras pamieta cene tych ostrzy

1. Data: 2005-07-03 18:18:47

Temat: Re: pytanie o cenę
Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisał(a):

> Mam nadzieje ze ktoras pamieta cene tych ostrzy

29,99 w Piotrze i Pawle za 5 szt. PiP ma ceny raczej wygórowane, jest
droższy od większości marketów.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-07-03 18:21:14

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Iwańska napisał:

> 29,99 w Piotrze i Pawle za 5 szt. PiP ma ceny raczej wygórowane, jest
> droższy od większości marketów.

a jestes pewna ze za 5 sztuk? bo na allegro 10 sztuk kosztuje 29,99.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2005-07-03 18:32:21

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisał(a):

> a jestes pewna ze za 5 sztuk? bo na allegro 10 sztuk kosztuje 29,99.

Na bank, dla przykładu męskie kosztują około 20 zł też za te sama ilość.
Zresztą zobacz sobie na ich stronie www.piotripawel.pl. Bynajmniej nie
jest to reklama, bo we Wrocławiu chyba nie mają swoich sklepów...

1. Data: 2005-07-03 18:55:54

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na bank, dla przykładu męskie kosztują około 20 zł też za te sama ilość.
> Zresztą zobacz sobie na ich stronie www.piotripawel.pl. Bynajmniej nie
> jest to reklama, bo we Wrocławiu chyba nie mają swoich sklepów...

kurcze, faktycznie...
to ja jeszcze poczekam, moze mi sie jakas wroclawska czytelniczka
odezwie i zakupie 10 w cenie 29.99 na allegro :)

1. Data: 2005-07-03 20:10:18

Temat: Re: pytanie o cen
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> [...]
> mi sie oplaca kupic.
> Mam nadzieje ze ktoras pamieta cene tych ostrzy

Kupowalam na Allegro meskie ostrza i przewaznie ceny sa dwa razy taniej niz
w sklepie za te sama ilosc ostrzy.

Zazula

1. Data: 2005-07-03 20:47:58

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zazula napisał:

> Kupowalam na Allegro meskie ostrza i przewaznie ceny sa dwa razy taniej niz
> w sklepie za te sama ilosc ostrzy.

To Ci niespodzianka, nie sadzilam ze az tyle :)

1. Data: 2005-07-04 06:37:30

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze cena jest nizsza ale sa to wiekszosci podróby ( Mach3).
Juz kupiłam na allegro w nizszej cenie - ale nie jest to jakosc orginału.

1. Data: 2005-07-04 09:34:25

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

EMA wrote:
> Moze cena jest nizsza ale sa to wiekszosci podróby ( Mach3).
> Juz kupiłam na allegro w nizszej cenie - ale nie jest to jakosc

Nie pamietam ktore ostrza kupowalam, ale luby po pierwszym goleniu mowil ze
cos nie ostre ale po nastepnym powiedzial ze juz sa takie same jak
sklepowe - bylo to pare miesiecy temu i do tej pory nic nie owiedzial ze
jednak cos jest nie tak. Nie wiem czemu przy pierwszym goleniu wydawaly sie
byc mniej ostre.

Zazula

1. Data: 2005-07-04 09:46:15

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie polecam allegrowicza, który sprzedaje mach3 Gillette nick-Memsik27.
Ostrza tepe, a pasek nawilzajacy po 2 goleniach odlepił się.
Cena na rynku mach3 to około 8-9zł. A on miał po 4,80 zł. Potwierdza się
Tanie mięso............
Pozdrawiam

> [...]
> sklepowe - bylo to pare miesiecy temu i do tej pory nic nie owiedzial ze
> jednak cos jest nie tak. Nie wiem czemu przy pierwszym goleniu wydawaly

[ot] poszkujemy osoby, ktora zna sie na kosmetykach
spotkanie w Arkadii
O balsamach niby spowalniających odrastanie włosków
Czy sperma dziala na cere?
cienie Bi-Kor