pytanie o oryginalnosc perfum (nie za 70zl)

1. Data: 2004-12-03 07:43:14

Temat: pytanie o oryginalnosc perfum (nie za 70zl)
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zamierzam zakupic na prezent. Cena niska, jednak sprzedawca chwalony zarowno
tutaj jak i na allegro, cena tez jedna z wyzszych na aukcjach... Jak
myslicie: czy to oryginal? Link do aukcji:
Pozdrawiam i bede wdzieczna za odpowiedzi....
Nie kupowalam jeszcze perfum na allegro wiec mam spore watpliwosci, jednak
cena kusi.... Nie mam niestety nikogo kto by na allegro kupowal perfumy wiec
pozostalyscie mi Wy :) Pozdrawiam. Magda

1. Data: 2004-12-03 07:46:16

Temat: Re: pytanie o oryginalnosc perfum (nie za 70zl)
Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Zamierzam zakupic na prezent. Cena niska, jednak sprzedawca chwalony
> zarowno tutaj jak i na allegro, cena tez jedna z wyzszych na aukcjach...
> Jak myslicie: czy to oryginal?

Zastanawia mnie czemu data jest zamazana. Stare zdjęcie? Stary kosmetyk? Ale
może zbyt podejrzliwa jestem... Czy oryginał czy nie to nie wiem bo nie
widziałam tych perfum w sklepie.

Agata

1. Data: 2004-12-03 08:21:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i bede wdzieczna za odpowiedzi....

sprzedawca byl kilkakrotnie polecany przez rózne dziewczyny na wizaz.pl jako
sprzedawca autentyczny który sprzedaje oryginalne perfumy .osobiscie nie
kupowałm u niego perfum ale wierze dziewczyną z wizazu .
p.

1. Data: 2004-12-03 08:34:57

Od: ikaps <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Dec 2004 08:43:14 +0100, ... <n...@m...maila> napisał:

> [...]
> tutaj jak i na allegro, cena tez jedna z wyzszych na aukcjach... Jak
> myslicie: czy to oryginal? Link do aukcji:

Ja kupowalam od mateusz124 Gucci Rush i nie mam tym perfumom nic do
zarzucenia.

Pozdrawiam!

--
Kasandra

i...@N...wp.pl

1. Data: 2004-12-03 15:08:07

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@S...krakow.pl> napisał w wiadomości

kiedys nad tym problemam dywagowalismy na "o perfumach",tzn dlaczego data
jest zmazana:). To jest chyba dosc proste,przeciez facet nie bedzie kazdemu
flakonowi tych samych perfum robil osobnego zdjecia. Dlatego np zrobil
zdjecie jednego kiedys tam i na nim opiera sie caly czas sprzedajac dane
perfumy.

1. Data: 2004-12-03 15:16:55

Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> flakonowi tych samych perfum robil osobnego zdjecia. Dlatego np zrobil
> zdjecie jednego kiedys tam i na nim opiera sie caly czas sprzedajac dane

Tyle że tam nie miesiąc jest zamazany (a jest nim maj) tylko rok. Od ilu lat
sprzedaje te same perfumy mając to samo zdjęcie??

Chyba że zrobił zdjęcie i nie zauważył że datownik był włączony...

Agata, podejrzliwa, bo gorsze od kupienia sobie podróbki jest kupienie tej
podróbki komuś na prezent (skoro Magda pyta o perf. dla mężczyzn to pewnie
prezent)

1. Data: 2004-12-03 15:56:34

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agata, podejrzliwa, bo gorsze od kupienia sobie podróbki jest kupienie tej
> podróbki komuś na prezent (skoro Magda pyta o perf. dla mężczyzn to pewnie
> prezent)

wiecej niz dwa lata miec nie moze:) (data rejestracji Mateusza na
allegro,poza tym jeszcze nie tak dawno temu te zdjecia nie byly zamazywane).

Basen a skóra twarzy
Dziwię się i chwalę
podkład
Preparaty do układania włosów