pytanie o ściankę działową

1. Data: 2005-07-27 10:46:08

Temat: pytanie o ściankę działową
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzielę właśnie pokój tzw. suchą zabudową. Proszę o poradę czy lekką
ościeżnicę mocować bezpośrednio do pionowych stelarzy od płyt rigips, czy
może wstawić tam jeszcze dodatkowo drewniane kantówki. Z góry dziękuję
Pozdro Jacenty

2. Data: 2005-07-27 12:08:54

Temat: Re: pytanie o ściankę działową
Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

System zostal tak skonstruowany iz nie potrzebujesz dodatkowych elementów.
Zawsze przykreca sie plyte GK bezposrednio do aluminiowych profili.

Architekt

Uzytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2005-07-27 13:29:19

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

prezi wrote:
> [...]
> profili.
>
> Architekt
>
>To akurat wiem, ale mi chodzi o framugę od drzwi.
Dzięki i Pozdro Jacenty

4. Data: 2005-07-28 18:10:30

Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Przeoczylem to... sorki!
Jasne ze mozesz uzyc kantowki.
Ale wczesniej musisz wykonac otwor w scianie uwzgledniajac grubosc
kantowki....

5. Data: 2005-07-29 05:03:33

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeoczylem to... sorki!
> Jasne ze mozesz uzyc kantowki.
> Ale wczesniej musisz wykonac otwor w scianie uwzgledniajac grubosc
> kantowki....
>
> Dziękuję Bardzo za pomoc
Pozdr Jacenty

Przedpokój