Re: pytanie o ubezpieczenie w UE

From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.socjologia,pl.soc.prawo
Subject: Re: pytanie o ubezpieczenie w UE
Date: Sun, 15 Aug 2004 22:09:00 +0200

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
news:411fbddb$0$72822$ed2e19e4@ptn-nntp-reader04.plu
s.net...

> i tu sie zaczyna problem.
> Kiedy potrzebuje zabrac dziecko do lekarza.

Nie odpowiem na Twoje pytanie ale poprawię Ci humor typowo polskimi
realiami. Jestem zameldowana w Krakowie ale mieszkam w Chorzowie i tam siła
rzeczy chcialam sie leczyć. Odległość 100km od miejsca zameldowania, mam
aktualną ksiażeczke ubezpieczeniową i lipa. Bo na Śląsku wprowadzili karty
czipowe - ja takowej nie dostane bo jestem zameldowana w Krakowie. W dowód
szczególnej łaski przyjmują mnie do lekarza pierwszego kontaktu, ktorego
nota bene okresliłam w deklaracji wyboru ale za kazdym razem panie
rejestratorki przewracają oczami. Do ginekologa dostać się nie sposob
"mogłabym panią przujac gdyby pani krwawila albo rodzila ale recepta na
pigułki antykoncepcyjne to nie jest porada nagła" Nie wazne ze jest ponoc
jeden Narodowy Fundusz Zdrowia a ja jestem ubezpieczona w nim:-)) Efekt -
moje dziecko wpisała sobie w ksiazeczkę moja tesciowa i mój synek kartę
czipową ma. Ja nie więc receptę na tabletki anty dostaję od lekarza z
Krakowa i opłacam sobie prywatną opiekę medyczną:-). Tak wiec wierz mi, ze
Twoja sytuacja nie jest tak niezwykla jak sądzisz:-))

HaNkA