Re: pytanie o ubezpieczenie w UE

Data: 2004-08-16 08:21:28
Temat: Re: pytanie o ubezpieczenie w UE
Od: Voytek <d...@o...pl>

On Sun, 15 Aug 2004 22:22:34 +0200, "=sve@na="
<sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> wrote:

>Twoja firma ubezpieczeniowa w UK powinna Ci wystawic zaswiadczenie (to ma
>specjalna nazwe, niestety nie pamietam) o Twoim statusie ubezpieczenia -
>oraz Twoich dzieci, i na podstawie takiej karty powinnas na terenie UE
>uzyskac bezplatna (lub platna tak jak tubylcy) pomoc pierwszego kontaktu
>medycznego.

;-) co to niby jest ta "firma ubezpieczeniowa w UK"? ja przyjechalem
tu pare miesiecy temu - poszedlem zarejestrowac sie do lekarza -
zadnych pytan (ani o narodowosc, ani o prace - jedynie adres nalezalo
wpisac do aplikacji) - umowiono mnie z lekarzem na "wizyte
zapoznawcza" - wizyta trwala ponad 0.5h, zostalem skierowany na USG...
caly proces odbywa sie zupelnie bezstresowo - obsluga bardzo mila -
powiedzialbym rewelacja... nie potrzeba zadnych kart chipowych... ani
ksiazeczek RUMowskich czy jak je tam zwal (pierwsze slysze z
reszta)... kazdy kto tu mieszka moze po prostu wejsc do przychodni i
umowic sie z lekarzem... a... bo moze zapominam dopisac co jest dla
mnie czyms oczywistym - w zadnej fazie obcowania z lekarzem nikt nie
chcial ode mnie zadnych pieniedzy!!!