Re: pytanko o koszt

1. Data: 2002-01-15 09:00:30

Temat: Re: pytanko o koszt
Od: b...@y...com (blage) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Massai
> o święta naiwności.... w tym kraju?
> Czasy mamy merkantylne i za wszystko czeba płacić! Znam przypadek, że
> pani w rejestracji zażądała łapówki za przyjęcie pacjenta do ewidencji i
założenie mu karty!
> Pozdro
> Massai

Droga Massai,

Oczywiscie chodzi mi o okreslenie oficjalnych kosztow... moze ktos mi je
chociaz w przyblizeniu opisac?

2. Data: 2002-01-15 10:05:27

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blage" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> założenie mu karty!
>

> Droga Massai,
>
> Oczywiscie chodzi mi o okreslenie oficjalnych kosztow... moze ktos
Drogi ;-))), a nie droga... ale nie ma sprawy....
A jeśli chodzi o oficjalne koszty to nie tak prosto to wyliczyć.
Rozumiem, że chodzi o sytuację mniej więcej taką: nie jestem
ubezpieczony, chcę się zoperować, zapłacę.
I tu się robi problem, bo:
a) szpital przyjmie, zoperuje ale rachunek wystawi po leczeniu.
b) rachunku nie da się do końca przewidzieć - składają się nań różne
rzeczy: sam zabieg, zużyte w czasie zabiegu materiały, leki, opieka
przed i pooperacyjna , leki w czasie tej opieki, badania itp. koszty
pobytu (każda doba - i to wcale niemało). Więc nawet trudno wycenić
sam zabieg.

Można by się spróbować podać wycenę wg. kontraktu z kasa chorych,
ale...
Kontrakty nie są tajne, ale "w całości". Tzn można się dowiedzieć jaki
kontrakt podpisała kasa, na jakie zabiegi, za ile w sumie, ale nie
dokładnie ile płaci za który zabieg.

Rozwiązanie: zadzwonić do prywatnej kliniki i dowiedzieć się ile chcą.
Szpital będzie troche tańszy ale tylko trochę.

Pozdro
Massai

kriochirurgia
zyprexa