radosna roslina

51. Data: 2000-10-13 11:02:16

Temat: Odp: radosna nowina (Re: radosna roslina)
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rseku$abc$...@i...cnt.pl...
> "Jerzy" <j...@m...pl> napisał / wrote:
>
> Zamierzałem jedynie posadzić kilkaset roślin
>

> Zaintrygowałeś mnie. KILKASET!!! roślin nie wymagających żadnej
pielęgnacji???
> Poproszę o kilkanaście przykładów

Perz, oset, pokrzywy? ;-)

Pozdrawiam, Basia.

52. Data: 2000-10-13 11:31:31

Temat: Re: Odp: radosna nowina (Re: radosna roslina)
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8rseku$abc$...@i...cnt.pl...

> pielęgnacji,

> pielęgnacji???
>
> Perz, oset, pokrzywy? ;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Z drzew dodam czarnš olchę i brzozę.
Też pozdrawiam :-)
Janusz

53. Data: 2000-10-13 11:50:06

Temat: Odp: Odp: radosna nowina (Re: radosna roslina)
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

> Z drzew dodam czarnš olchę i brzozę.

Zapomniałam o topolach i akacjach!

Pozdrawiam, Basia.

54. Data: 2000-10-13 17:37:50

Temat: Re: radosna nowina (Re: radosna roslina)
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

From: Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl>
> Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup

> "pastwę

> Zapomniałam o topolach i akacjach!
To na razie 7
Od siebie dodam jeszcze krwawnik pospolity i wrotycz a z krzewów czarny bez.
Już jest 10
AM

55. Data: 2000-10-14 22:47:27

Od: Robert Brachun <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witay... Basia

Dn. 13-Paź-00 napisano:

>BK
>BK
>BK Zapomniałam o topolach i akacjach!

Topole!!! A fe!

By Way...

--
Zygi

56. Data: 2000-10-16 08:24:38

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zamierzałem jedynie posadzić kilkaset roślin
>
> Zaintrygowałeś mnie. KILKASET!!! roślin nie wymagających żadnej
Duża, gospodarczo ważna rodzina (Poaceae, Gramineae), należąca do klasy
roślin jednoliściennych (Liliopsida, Monocotyledones).
Jest w czym wybierać. ;-))))
pozdrawiam Jerzy

57. Data: 2000-10-16 08:59:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:002101c0353c$8c4f6fe0$691fa0d4@123...

> To na razie 7
> Od siebie dodam jeszcze krwawnik pospolity i wrotycz a z krzewów czarny
bez.
> Już jest 10

Veto! Krwawnik i wrotycz trzeba przynajmniej wyciąć resztki przed zimą.
Natomiast bez i owszem.

Pozdrawiam, Basia.

58. Data: 2000-10-17 12:52:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sedta$aio$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> Duża, gospodarczo ważna rodzina (Poaceae, Gramineae), należąca do klasy
> roślin jednoliściennych (Liliopsida, Monocotyledones).

Akurat, znów się nie zgodzę. Nie przycinasz traw wiosną? Przecież to już
pielęgnacja:) No chyba że pies wszystko zżera.

Pozdrawiam, Basia.

59. Data: 2000-10-18 09:34:01

Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

From: Jerzy <j...@m...pl>

> Duża, gospodarczo ważna rodzina (Poaceae, Gramineae), należąca do klasy
> roślin jednoliściennych (Liliopsida, Monocotyledones).
Duża, ale czy nie wymagająca żadnej pielęgnacji ?
Pozdrawiam
PS Dzięki za soap

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

60. Data: 2000-10-18 14:20:06

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8shi4c$kam$...@z...polsl.gliwice.pl...
[...]
> Akurat, znów się nie zgodzę. Nie przycinasz traw wiosną? Przecież to już
> pielęgnacja:) No chyba że pies wszystko zżera.
Pies to nie krowa, i traw uznanych przeze mnie za ozdobne nie zżera. Nie mam
na myśli trawnika tylko głównie trawki kępkowe. Przypominam sobie, że już
ktoś się nimi interesował.
Pozdrawiam, Jerzy.

planowane wycieczki ogrodowe?
MARIAN KRZAKLEWSKI - sluszny wybor !