ranking najgorszych badan (bolesnych, krepujacych)

1. Data: 2004-08-28 17:39:56

Temat: ranking najgorszych badan (bolesnych, krepujacych)
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz mnie czeka w najblizszym czasie badanie urodynamiczne oraz inne
takie z wlewaniem kontrastu, to ciekawa jestem, czy sa gorsze? na razie
najbardziej niemila dla mnie byla gastroskopia. nie boli, ale jak masz ta
rure w gardle, to marzysz, zeby ja jak najszybciej wyciagleli...

2. Data: 2004-08-29 08:46:28

Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najbardziej niemila dla mnie byla gastroskopia. nie boli, ale jak masz ta
> rure w gardle, to marzysz, zeby ja jak najszybciej wyciagleli...

Akurat kontrast jest tylko nieprzyjemny ale nie bolesny - może ci sie po nim
zrobic troche niedobrze- nie wstawaj wtedy bo mozna zemdleć

Iza

3. Data: 2004-08-29 08:57:42

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje jeszcze gorsze, nie przyjemne i krępujące badanie.....kolonoskopia
! :)
Podczas badania wkładają rurę (podobna do rury do gastroskopii, lecz
grubsza) przez odbyt. Wdmuchiwane jest powietrze, w celu lepszego obejrzenia
jelit...a przy tym pacjentom zdarza się pierdzieć. Ogólnie badanie jest
nieprzyjemne i bolesne....

Marta
(gg:3571564)

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cgqg19$5l7$1@mamut.aster.pl...

4. Data: 2004-08-30 09:22:21

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

EMG nerwu kulszowego. Prawie sie zesrałem przy tym badaniu.

5. Data: 2004-08-30 15:17:50

Od: n...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najbardziej niemila dla mnie byla gastroskopia. nie boli, ale jak masz ta
> rure w gardle, to marzysz, zeby ja jak najszybciej wyciagleli...

Cewnikowanie (u kobiety). Jest bardzo bolesne i nawet nie mozna po badaniu
pomasowac bolacego miejsca, bo jest "w srodku". Jezeli do tego dojdzie jeszcze
urolog traktujacy pacjentke jak przedmiot - okropnosc!

Zycze szybkiego zapomnienia o badaniu
pzdr

6. Data: 2004-08-30 16:15:37

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> EMG nerwu kulszowego. Prawie sie zesrałem przy tym badaniu.

jak wyglada to badanie?

7. Data: 2004-08-30 16:48:36

Od: Projekty WWW <projekty_www@(wytnij)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Aug 2004 18:15:37 +0200, Ruua napisał(a):

> jak wyglada to badanie?

EMG - elektromiografia. Wbija się długie (bardzo w porównaniu z normalnymi
do pobierania krwi) igły w mięśnie i rejestruje się sygnały elektryczne.
Owe igły są cieńsze niż te do zastrzyków, ale nie sądzę, żeby ból przez to
był mniejszy ;)

PS. Kłania się student inżynierii biomedycznej, który projektuje takie
urządzenia (będzie w przyszłości)

--
Tworzę strony WWW
******************************

8. Data: 2004-08-30 16:58:23

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też miałam dorzucić EMG.

pzdr.
M.

P.S. A myślałam, że to tylko ja byłam tak hmm mało wytrzymała na ból.

9. Data: 2004-08-31 07:43:27

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Owe igły są cieńsze niż te do zastrzyków, ale nie sądzę, żeby ból przez to

Ja miałem badane przewodnictwo nerwowe. W tym celu pomiędzy wbitymi igłami
przepuszczane prąd elektr. W moim przypadku uderzenia prądu oraz sama długość
badania były b. przykre.

10. Data: 2004-08-31 09:05:18

Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze
> urolog traktujacy pacjentke jak przedmiot - okropnosc!

jak u kobiety boli.. to co ma powiedziec mezczyzna??cewka moczowa mezczyzny
jest wezsza i dluzsza... ale ogolnie cewnikowanie nie jest raczej
przyjemne...na szczescie narazie tylko zakladalem cewnik komus, sam nie
mialem tej nieprzyjemnosci go posiadac..

kolonoskopia..rownie bolesne..tylko widzialem jak to sie robi.., ale
pacjenci cierpia przy tym..

EMG.... jeszcze nie widzialem, ale z tego co opisujecie to moze byc
straszne, i do 1-szego miejsca w rankingu

Pozdrawiam
KOWALLL

leki w ciąży
skalpel