ranking tabletek do ssania

1. Data: 2005-08-25 07:58:51

Temat: ranking tabletek do ssania
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

niektore tabletki sa obrzydliwe w smaku, wiec jesli boli gardlo, to fajnie
jest polaczyc przyjemne z pozytecznym i uzywac tych smacznych tabletek.
jakie sa wasze typy? mi smakuje halset, ktory jest nawet niedrogi.

2. Data: 2005-08-25 10:35:28

Temat: Re: ranking tabletek do ssania
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niektore tabletki sa obrzydliwe w smaku, wiec jesli boli gardlo, to fajnie
> jest polaczyc przyjemne z pozytecznym i uzywac tych smacznych tabletek.
> jakie sa wasze typy? mi smakuje halset, ktory jest nawet niedrogi.

Te niesmaczne też mają sens. Zapobiegają traktowaniu lekarstwa jak cukierków
przez dzieci.

Ja używam cholinex (gdy równocześnie dusi) i septoferwex (bilżej gardła), jeśli
nazw nie przekręcam, czasem również septolete-niedbre, ale silniejsze na gardło.
I tantum verde - bardzo silne, przeciwbólowe, ale chyba bez recepty.
Tabletki są wygodne, bo można je wziąć w każdej sytuacji, natychmiast gdy
gardło zaczyna boleć, nim choroba się rozwinie, i zabić anginę w zarodku.

A najczęściej nic do ssania tylko do płukania (jakieś ochydne ziołowe, ale
skuteczne, są też skuteczne krople do rozcieńczania i płukania, normalne w
smaku, ale nie zawsze w aptece). Oszczędzam żołądek przed wrzodami. Niektórzy
mówią, że można też płukać solą.

3. Data: 2005-08-25 10:49:05

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:254b.00000352.430d9eef@newsgate.onet.pl...

> Te niesmaczne też mają sens. Zapobiegają traktowaniu lekarstwa jak
> cukierków
> przez dzieci.

no ok, ale umowmy sie, ze mowimy o doroslych. zreszta - to, co dla jednego
jest niesmaczne, dla drugiego jest pyszne:)

4. Data: 2005-08-27 16:14:41

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> no ok, ale umowmy sie, ze mowimy o doroslych. zreszta - to, co dla jednego
> jest niesmaczne, dla drugiego jest pyszne:)

Otóż to. Ja Sebidinu do ust nie wezmę, a mój tata i brat mogliby go jeść jak
cukierki. Osobiście preferuję Holineks, skuteczny i smaczny.
Maga

Szczypiace krostki na jezyku
Najlepsze na...
tropiki