ratunku - zielone pesto

1. Data: 2002-07-23 20:48:31

Temat: ratunku - zielone pesto
Od: "Dora Slawa Gruza" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze !

Po powrocie z urlopu - w lodowce wiatr hula (gula) - oprocz sloika z
zielonym pesto tylko szron ...

Jak to pesto zjesc z makaronem - poratujcie !

Dora

PS. Przyjme takze przepis na sorbet - z tego szronu :)

1. Data: 2002-07-23 22:25:23

Temat: Re: ratunku - zielone pesto
Od: "beatabc" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

...najlepiej szybko:) Co bys sil nabrala po tym urlopie:) Ugotuj makaron-a
la dente i musi byc spaghetti i...wymieszaj z Twoim pesto, tylko nie za
duzo. Dodaj oliwy z oliwek a jakbys miala nieco szczescia i znalazla sloik z
czarnymi oliwkami to juz by bylo super. Pycha..

1. Data: 2002-07-24 04:46:06

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sloik z
> czarnymi oliwkami to juz by bylo super. Pycha..

ja bym oliwy nie dodawala, bo pesto jest straszliwie tluste i samo
naoliwia makaron (ma w skladzie oliwie). ja zawsze jeszcze posypuje
startym parmezanem.

1. Data: 2002-07-24 06:26:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Jul 2002 06:46:06 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

> [...]
>
>ja bym oliwy nie dodawala, bo pesto jest straszliwie tluste i samo
>naoliwia makaron (ma w skladzie oliwie). ja zawsze jeszcze posypuje

a juakby sie jeszcze turlal jakis pomidor po tej zimnicy to obrac
pociachac i rzucic na makaron (ja jem dowolny) wymieszany z pesto
oraz ten ser na wierzch...nie musi byc parmezan jak w lodowce
pustki...na bezrybiu...ect etc

Trys
K.T. - starannie opakowana

bekon-gdzie???
przepis na sałatkę z warzyw w zalewie octowej
Wino domowe
jaki dodatek do plackow ziemniaczanych?
spieniacz