Re: rdza

Data: 2016-06-18 21:34:12
Temat: Re: rdza
Od: "Pomidor" <n...@s...pl>

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Pomidor" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> Reasumując, nie ma co załamywać rąk, a jak masz czym i czas to sądzę
> że warto opryskać, co ja jako uprzednio rzekłem idę zrobić.

Hejka. Może udałoby się w okolicy tak mniej więcej w promieniu pół
kilometra od waszych grusz usunąć wszystkie jałowce Sabina.
Pozdrawiam fantasmagoryjnie Ja...cki

======================

Mam wrażenie, że jeden z jałowców na "mojej" działce to właśnie
Sabina. Ale właścicielka ogrodu (ja jej tylko pomagam w cięższych pracach)
nie wierzy w takie rzeczy (związek między rdzą i jałowcami) i uważa,
że to jedna z wielu zwykłych chorób grzybowych i jak drzewo się nią zaraziło
to pewnie trzeba je będzie niedługo ściąć.
I wyjdzie na to że pozbędzie się nie jałowca lecz gruszy.

Ja próbuję ułatwić życie tym nowym gruszom (sam je sadziłem).
Ale rzeczywiście w okolicznych ogrodach zapewne też istnieją te nieszczęsne
jałowce. Ot taka wielka miłość wielu ludzi do iglaków.

Będę walczył z grzybem :)
Pozdrawiam optymistycznie