re:czekolada

1. Data: 2002-09-09 18:02:05

Temat: re:czekolada
Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam bardzo podziekowac za pomoc w zaspokojeniu mojej czekoladowej
ciekawosci a niebawem takze i pragnienia pysznej gorace czekolady z
chili.Niestety nie wiedziec czemu Xnews, ktorego uzywam wyrzuca mi czesc
postow i nie wiem komu dokladnie mam dziekowac.W kazdym razie tej osobie
dziekuje BARDZO:)
-
czekoladowa mishka

1. Data: 2002-09-09 19:59:24

Temat: Re: re:czekolada
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goraca czekolada z chilli
czyzby inspiracja byl film "Czekolada???
Bardzo mi sie podobal... no i .... szkoda ze u nas nie ma takich
czekolaterii:-)
Kropelka

1. Data: 2002-09-10 05:39:01

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Kropelka z adresu <k...@n...serwery.pl> napisał:

[...]
Hmmm a tak przypadkiem nie masz na imie Ania?
grzesiek

"Nie dostaniesz ani kropelki!"
Ania Kropelka

1. Data: 2002-09-10 08:53:30

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :: czekolaterii:-)
> :: Kropelka
> Hmmm a tak przypadkiem nie masz na imie Ania?

Nie
Nazwano mnie Agnieszka i o innym imieniu nic nie wiem. Pozatym ze i tak
prawie wszyscy mowia do mnie Kropelka:-)

1. Data: 2002-09-11 08:59:57

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mishka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chili.Niestety nie wiedziec czemu Xnews, ktorego uzywam wyrzuca mi czesc
> postow i nie wiem komu dokladnie mam dziekowac.W kazdym razie tej osobie

Hm, jeśli przepis na czekoladę z topinonej czekolady to mnie :)) Mam
nadzieję, że smakowało...

Pozdarwiam, Aga
> czekoladowa mishka

marynowane dynie i cukinie